Belastingen

Vorige week de brief gehad en vandaag al uitbetaald!!! :grin:
Wie heeft het nog meer al ontvangen?

1 like

Als het goed is krijg ik nu geld terug. Al blijft het afwachten of ie meteen definitief is want ik heb ook nog steeds mijn aangifte van vorig jaar op voorlopig staan.

1 like

De brief is onderweg! Meteen al gaan online shoppen :woman_facepalming:

Ik heb netjes 1 maart mijn belastingaangifte gedaan via de app en zou 3xx euro terugkrijgen. Ik ging nu even kijken op de site van de belastingdienst en daar stond dat ik mijn aangifte nog niet had verstuurd én een veel lager bedrag. Ik hang nu meteen aan de telefoon, maar weet iemand hoe dit kan?

Zie nu bij Mijn Belastingdienst dat mijn aangifte nog niet verstuurd is? :face_with_raised_eyebrow: terwijl ik dit samen met vriend heb gedaan en ik er vrij zeker van ben dat het is verstuurd, blijkbaar toch niet goed gegaan

Ik had dit vorig jaar ook, maar uiteindelijk was het wel goed doorgekomen. Zo raar indd :woman_shrugging:t2:

1 like

Kijk je niet bij 2019 oid? Wilde gok hoor, maar kan het anders niet verklaren!

Ik ging gelijk ff kijken. Zie m niet digitaal, maar staat wel dat er een brief per post is verzonden door de belastingdienst. Ben benieuwd

3 likes

Ik heb m’n geld ook vandaag binnen gekregen!

1 like

Ik zag mijn saldo en dacht even ‘shit als de teruggave er nu al op staat dan is het niet zo florissant gesteld met mijn financiële situatie’ maar ik heb het nog niet en ben daar dus heel content mee :’)

1 like

Ondanks dat het elk jaar hetzelfde geintje is hij de belastingdienst, kan ik me er nog steeds dood aan ergeren dat het niet uit maakt wanneer je de aangifte hebt gedaan wat betreft de betaling. Wij moeten aangifte doen, zorg er dan ook voor dat het snel geregeld wordt als ik braaf op de 1e aangifte doe.

1 like

Bij mij hetzelfde inderdaad. Waarschijnlijk hebben we hem morgen in de brievenbus!

1 like

Idd. Ik krijg het altijd zo laat pas terug. Ik moet wel ieder jaar in januari al voor het komende jaar betalen, dan vind ik ook wel dat ze ervoor mogen zorgen dat ik ook snel antwoord krijg op de aangifte die ik doe.

1 like

Zie net dat mijn brief de 26ste is verstuurd. Ben benieuwd. Zou een leuk bedrag terugkrijgen.

Ik heb het ontvangen op mijn rekening!

2 likes

Nee. Ik heb gebeld en die vrouw snapte het ook niet maar ze zei dat er een brief mijn kant op kwam met dagtekening 4 mei. Prima!

Oeh mijn definitieve aanslag is per post onderweg. :smiley:

Vorige week een brief met dagtekening 30 april en gister was het geld al binnen!

1 like

Een maand geleden ingediend en nog steeds niets op mijn rekening :sweat_smile:

Waarom sturen ze eigenlijk brieven? Is dat nodig? #papierverspilling

1 like

Maar een maand geleden is nog niet lang?

7 likes