Belastingen

Oh nee zeker niet, maar omdat ik hier reacties lees van mensen die het veel later hebben ingediend en al betaald hebben gekregen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik zie net dat er ook een brief onderweg is naar mij. Ben benieuwd wanneer ik het geld krijg. Het gaat helaas wel direct naar m’n spaarrekening :frowning:

Ik heb ook dagtekening 30 april, dus ben nu ongeduldig op mijn rekening aan het kijken haha, lekker loos.

2 likes

Same haha net gelijk gekeken maar nog niets.

2 maanden geleden al ingediend :triumph:

1 like

Mijn dagtekening staat op 4 mei schijnbaar, dan zal ik het 6 mei wel krijgen denk ik zo.

Ik twijfelde of ik het 1 maart wel goed had gedaan, dus ik vulde het net even in. Maar nu heb ik dus blijkbaar 2 keer aangifte gedaan… Oh well. Komt vast wel goed.

Heb ik gisteren ook gedaan omdat ik de app had gedownload dus ik bellen of het nu langer ging duren en toen zei ze dat als de gegevens precies hetzelfde zijn als je eerste aangifte dan negeren ze de tweede.

1 like

Chill! Het is precies hetzelfde, dus dat scheelt. Ik hoop dat ik het binnenkort ontvang. Ik ga uit van juli, dan kan het alleen maar meevallen :stuck_out_tongue:

1 like

Zo maar echt. Elke keer denk ik, eind juni pas ergens geld. Maar dan zie ik al die berichtjes hier en dan word ik mega hebberig :eyes:

1 like

Heb m ook al in berichtenbox maar dagtekening 04-05. Een zaterdag??

Ja ik nu ook in m’n berichtenbox. Ook 4 mei.

1 like

Ja ik ook, ik verwacht het dus maandag. Ik heb trouwens nog niks in mijn berichtenbox maar ze zei het aan de telefoon.

1 like

Ik ook 4 mei! Hoop toch dat het er dan vrijdag (of eerder haha) opstaat. Lees ook hier wel dat mensen het de dag voor de dagtekening binnenhadden dus ik houd hoop

1 like

Ik ook 4 mei :grin:. Blij mee. Had het nog niet verwacht

Ik sluit me aan bij het 4 mei rijtje! Ben benieuwd! :grinning:

Hoop dat het ik het komende dagen krijg, heb ook dagtekening 30 april. Ga straks ook meteen de middeling insturen, krijg dan nog ongeveer 250 euro terug :smiley:

Ik heb het geld gisteren gekregen!

6 uur voor de deadline heb ook ik eindelijk de aangifte gedaan. Krijg wel ruim 800 euro terug, mooi meegenomen :joy:

1 like

Ik vroeg mijn man net of hij ook een brief van de belastingdienst had. Zegt ie heel droog: ‘Ja, hoezo?’. Ja vriend! Jij krijgt ons geld terug! Wij hebben dus ook een brief met dagtekening 4 mei. Yes!

1 like