Beutyblogtopic XL #10

Dacht dat dit trilobieten waren. Moet echt naar bed

4 likes

Jullie zijn bekend met Daily Dutch Lunch op instagram he?

1 like

Boerentapas! Niet het blokje kaas vergeten.

2 likes

Hahaha, Het grappigste vind ik het “Teambuilding” logo eronder.

Wat hebben jullie voor teambuilding activiteit dit jaar; FRUITPALMBOMEN MAKEN!!!

Ik stel me helemaal voor dat dit als verkoopplaatje ergens ter promotie van een te kopen workshop staat hahahaha

11 likes

Daar was toch een soort facebook pagina of was dat hier op het forum? “tattas be like” (kringverjaardag etc)

1 like

Hahahaha!! Ik ga stuk :joy::joy::joy: wat erg dit :joy: love alle slaatjes!

De knakmobiel vond ik trouwens ook fantastisch :sunglasses:

2 likes

De Belgen zijn verdacht stil deze hele conversatie. Heeft België het slaatje uitgevonden en daarna de schuld over de grens gedumpt? Men spreekt van koude schotels in het zuiden, vlakbij de grens. Hmmmm :thinking:

20 likes

Heb trek nu

1 like

Had trek maar ik zag slaatje.
Brrrrr viesss…

Dit doet me denken aan die keer dat ik tegen mijn vriend zei dat ik graag slaatje (russisch ei slaatje, vies lekker) wilde van de supermarkt en hij terugkwam met voorverpakte veldsla

88 likes

Haha wij noemen dat ‘koude schotel’ of in sommige landsdelen ‘koude pla’.
Bij ‘koude pla’ heb je dan allemaal schotels met vb koude groenten (‘rauwkost’), vis, sausjes…

Edit: LOVE it. Ik vind dat echt lekker. Zo’n stukje gerookte zalm, een gevuld eitje, een tomaat garnaal, mmmm.

4 likes


:face_with_monocle::face_with_monocle::face_with_monocle:

43 likes

‘Even’ naar faceland ook.

Normaal hou ik wel van van zo’n sarcastische toon, maar she cant pull that off anymore haha ze is me echt tegengevallen met die bitchy houding naar haar volgers. Vind haar zusjes steeds leuker worden juist.

37 likes

Gezien de context, zegt ze dat niet meer in de trant van, niks negatiefs benoemen over haar uiterlijk zodat mensen niet vallen over het Faceland gedeelte? Kan mij zo voorstellen dat wanneer ze aangeeft traangootfillers te willen laten doen, omdat ze een vermoeide blik oid heeft, lezers zich wellicht aan haar gaan meten en zelf ook iets willen “veranderen” aan hun uiterlijk en ze daar kritiek op krijgt.

1 like

Ik was de gene die serena’s aso post over samsung hier deelde maar ik zei toen ook dat ik normaal gesproken ‘team serena’ ben. En dat wordt mij weer bevestigd! Dit is toch gewoon mooi?! Sans gêne dit op Instagram zetten. Waarom zou je niet toegeven dat je jezelf een echte knapperd vindt? Ik vind het tof. Girl power :muscle:

5 likes


Cynthia vind het gelukkig erg grappig allemaal.

60 likes

Bizarrrrr

1 like

image

:confounded:

55 likes

Ik snap vooral niet dat ze er zoveel over deelt? Je weet toch dat er commentaar gaat komen? Dat ze gaat boeit me al niet meer. Ik vind het veel te vermoeiend om politieagent te spelen; ik focus gewoon op mezelf en wat anderen doen heb ik toch geen invloed op.

Maar dat ze met zo’n groot publiek er over blijft delen… het is niet eens een persreis. Het hoeft niet. Ga gewoon en houd je mond.

55 likes

Veel plezier Cynthia meit :raising_hand_woman:
Vergeet niet om je ego achter te laten op Curaçao. Scheelt je zomaar 20 kilo bagage op de terugreis.

56 likes