Beutyblogtopic XL #10

afbeelding

122 likes

Als iemand even Cynthia op de jongen kan shoppen.

Ik bedenk me net. Heeft niet iemand dit al eens gedaan? Of iets soortgelijks.

1 like

vandaag in de NRC stond een stuk over een zakenman die 98% van zijn vermogen weggeeft aan een stichting. ik weet niet wat die stichting doet verder.
in 2018 ofzo had aleens 550 miljoen verdiend, en nu weer een dergelijk bedrag door een bedrijf naar de beurs te helpen.
Hij heet Frank Slootman.

1 like

wat iiiissss dit. twee volwasenen die de hele dag samen in een jurk in huis rondhangen met een baby en dat filmen.

170 likes

Die lui blijven ook maar shit kopen he

8 likes

Loenatik vibes

14 likes

Hahah huhhh ik snap echt niet hoe dit dan handig is met borstvoeding? Dan moet je toch juist die hele jurk uitdoen?

3 likes

Het verbaast me dat Mila niets aan heeft met donuts.

8 likes

HAHA sorry maar ‘‘naps’’ sure jan

5 likes

Oh eerlijk zolang ik mn voeten omhoog heb kan ik mn ogen dichtdoen en slapen. Ook overdag. Wil niet opscheppen maar slapen is wel echt mijn talent haha

13 likes

Mascha reageert in d’r insta stories weer op kritiek over moederschap. Even los van die kritiek, want ben het met haar eens dat je iedereen lekker zelf moet laten bepalen wanneer je wat doet met je baby. Maar denk echt dat het tijd wordt dat Mascha stopt met dagelijks vloggen. Kan ze nog zo vaak zeggen dat ze een hart van steen heeft en commentaar haar koud laat; ze is tegenwoordig meer bezig zichzelf te verdedigen/verantwoorden dan iets anders. Wedden dat in de vlog van volgende week ze ook tien minuten hierover rant?

33 likes

Ik zie dat dus ook niet. Wellicht in haar insta dm’s

En vergeet niet dat als een influencer 1 comment of DM krijgt dan meteen wordt gezegd “ik kreeg zó veel vragen/comments over
”

17 likes

De reactie van mensen dat ze maar over moet op wekelijkse vlogs is ook al tig keer genoemd hier

1 like

De webshop waar Mascha de koekjes bestelde (Sweet and Crumbly) is nu online en gaat waarschijnlijk binnen het uur offline vanwege de grote hoeveelheid bestellingen. Ik heb me keihard laten influencen en 4 koeken besteld (voor volgende week), ben erg benieuwd.

2 likes

En sowieso rolt die baby dan ook zo van haar benen af?

Dit is net als Willemijn die ‘lekker sliep’ in een NS spon artikel, met haar been omhoog gehouden voor mooiere pose haha:

60 likes

Huh die baby kan toch zo van haar schoot vallen als ze echt zou slapen. Haha dat viel mij gelijk op ipv de zijde blouse :joy:

1 like

“Naps - I take it with both eyes shut” :joy: doe ik echt nooit

7 likes

Ik zit die nieuwe tandenvideo van jessie maya te kijken
 de tolk blijft maar herhalen dat ze “mega veel pijn gaat lijden!!!” en dat de tandarts zich zorgen maakt “of ze de PIJN (!!) wel aankan” 
 lekker subtiel

11 likes

Weer iemand waarbij de facings verneukt zijn
 Ze heeft ze pas sinds begin dit jaar en nu al allemaal problemen. Dave Roelvink moet ondertussen ook weer steeds naar Turkije voor zijn stompjes.

2 likes