Beutyblogtopic XL #10

Wow ik Zie ineens Anna nooshin voorbij komen hierboven. Helemaal vergeten joh. Echt, die heb ik al zoooooo lang niet meer voorbij zien komen of aangeklikt or whatever. Echt al 11+ maanden niet denk ik.
Naar mijn idee is ze niet meer zo hot topic of ligt dat aan mijn interesses?

25 likes

Er staan ook gewoon comments tussen van toen die video uitkwam die haar (hen) erop aanspreken maar dat vond ze blijkbaar ook geen reden om uberhaupt maar op te reageren. Hoop dat dit keihard terug in haar bek gemikt wordt met rente. Van mij mag Jessie gewoon specifiek zijn hierover in haar stories ipv het vaag te houden.

4 likes

Goedzo Karl for humanity!

Good point!

Ik ben helemaal woke nu

19 likes

Welkom bij de club !

1 like

Nou dit is al eens eerder uitgebreid besproken en er is ook al een lelijke social media rel over geweest tussen Jessie en Sara maar het staat nog steed online dusseh, het lijkt haar weinig te boeien

Ja zag op haar ig dat ze er bewust voor koos dat ze niet bij talkshows wilde aanschuiven. Toen vorige week ivm spon-gedoe van influencers werd ze door div shows benaderd. Verder hoor je haar niet zo de laatste tijd

Vond Anna ooit wel leuk maar ze heeft ook iets niet-likeable (en heel sp. snowflaky)

Die sara ras maakt altijd van die filmpjes dat ze een beautytrend probeert na te doen maar er zogenaamd echt niets van bakt en het niet lukt maar dat dan wel terwijl ze heel vol van haarzelf zwoel de camera inkijkt en toch ook een bepaald beeld neer wil zetten
Ja gekke omschrijving dit maar zo staat ze me iig bij! :sweat_smile:

7 likes

Ik dacht eerst omg laten we die video naar Alice sturen. Maar ik denk zelfs dat Alice denkt wie de fuck zijn deze niet relevante losers

5 likes

En dan altijd weer de ‘ik heb niks tegen transgender maar’ met daarop volgend een hoop transfobische comments

13 likes

Zelfs los van het transgender bashen is dit echt niet OK, sinds wanneer is het leuk om iemand belachelijk te maken in een filmpje ? Zo fucking onaardig deze mensen

9 likes

Ughhh, in m’n wholesome bubble van Jonna Jinton en Betsy Begonia vergeet ik wel eens dat er zulke ellende in de krochten van Youtube huist.

1 like

Told you so

1 like

Ken haar verder niet, maar ze is nu al mijn nieuwe BEC

11 likes

Zij beweert ook dat ze helemaal accentloos Engels kan praten :roll_eyes: :crazy_face:

5 likes

Die saar maakte vroeger van die suffe special snowflake filmpjes

ja god zij zit echt heel erg in mijn allergie

1 like

Ik vind dit eigenlijk zo’n stomme uitdrukking want als er iets irritant is is het iemand die crackers eet

34 likes

Ik kan dit echt prima hebben van mensen die ik leuk vind eigenlijk.

2 likes