Als ik mijn haar ooit doe diffusen ben ik na een half uur helemaal gek van dat geluid, met een piep in mijn oor. Dreunt door je hele hoofd heen.
Ik fohn mijn teentjes droog.
Ik stop de fohn graag onder de dekens voor een lekker warm bedje.
Ik heb een rare angst dat als ik te lang fohn dat dat ding ineens ontploft en vuurspuwd.
Mijn moeder heeft ooit in een opwelling de kappersopleiding gedaan en gebruik nog steeds die kappers föhn, ding is 35 jaar oud en ze maant me iedere keer een nieuwe te kopen want het ruikt lichtelijk verbrand als ik hem gebruik
Zo is het appartement van mijn beneden buren ooit bijna helemaal uitgebrand
Dit klinkt ook echt als een mega mega mega dom idee
Ik snap ook echt niet hoe zoiets bij je opkomt eerlijk gezegd. Zo gevaarlijk.
Haha nouja de föhn zonder toezicht onder je dekbed leggen lijkt me niet heel slim, maar je kunt toch best met de föhn in je hand warme lucht onder je dekens blazen die je omhoog houdt? Dat lijkt me niet per se gevaarlijk
Huh serena heeft weer een extern kantoor. Doet zij naast de kaarsen nog wat? Iets met jurken verkopen toch?
Hahaha die was ik vergeten! Nu snap ik het kantoor ook
Huh waarom?
Precies, ik kan me niet voorstellen hoe dat gevaarlijk is?
Ik begrijp nu dat jullie dachten dat ik hem in mijn bed leg en dan rustig even iets anders ga doen?
Ik ben gewoon verbaasd dat mensen denk dat ik echt zo dom ben
Oh, en dat werkt niet eens want dan kan hij geen lucht meer zuigen, dus ja ik kan me best voorstellen dat de föhn dan in de fik vliegt.
Ik vind het er nu leuk uit zien maar ik zou zelf iets neutralers hebben gekozen. Vooral de kasten als je die zat bent kun je gelijk nieuwe kasten kopen.
Nou wij plebs moeten dat kopen. Sereen krijgt ze natuurlijk gewoon dan zou ik ook mij niet druk maken of het trend gevoelig is of niet
Sereen kennende wordt het bij haar allemaal aan volgers verkocht.
Er staat dat je de föhn graag onder de dekens stopt. Hoe moeten we dat anders opvatten
Zoals @crazyplantlady het begrijpt? Ik denk dat als ik jou manier probeer na een paar minuten of de föhn er mee ophoudt of de bed al in de fik staat.
Hahaha mijn manier
We gaan de volgende keer gewoon over op steen. Hout, metaal voor de industrieele look, fluweel hebben we nu wel gehad. Steenstrips in 2017 waren slechts een voorbode op wat komen gaat.
Gregor heeft een nieuwe telefoon nodig, dus Mascha koopt een nieuwe iPhone 12. Krijgt Greg haar ouwe.
Hahaha deal!!
Mijn man wil zelfs mijn oude iPhone niet⊠vind hij nog steeds veel te duur!