Beutyblogtopic XL #10

Ja snap ik, maar vind het gewoon lelijk.

5 likes

Waarom?

1 like

Ja luister allemaal naar drake.

2 likes

Is niet lullig, gewoon een mening.

3 likes

En @Karl_Lagerfeld ik weet niet hoe lang ze dit al doet maar het is wel algemeen bekend dat je de eerste maanden lelijk slierterig haar hebt als je voor het eerst CGM gaat. Had ik ook, echt vreselijk haha. De transition stage noemen ze dat.

Ik vind het zelf ook echt leuk, doe het nu een jaar. Denk dat veel mensen er wel iets aan hebben om zich meer te verdiepen in wat je haar nodig heeft :slight_smile:

Edit: ah ja nu de video gezien, dit was inderdaad de eerste wasbeurt (en ze vond het zelf ook slierterig). Dan heb ik wel goede hoop dat het nog veel mooier wordt hoor!

2 likes

Omdat iemand hier een foto van zichzelf laat zien die blij is met haar haar en dan vind ik dit echt een kutreactie.

22 likes

Oohh ik dacht dat het de reactie was op die foto.

1 like

Laten we nu echt ff eerlijk zijn, als dit niet Vera was maar een of andere Inge Marieke, had je dan ook zo gereageerd?
EDIT: ik zie nu je miscommunicatie.

Nee de reactie van Karl was op het geposte thumbail van Vera haar filmpje.

@Paula’s na foto ziet er amazing uit!

2 likes

Thanks wat lief! Ik denk inderdaad ook dat Vera nog even tijd nodig heeft. Volgensmij heeft ze ook geen final wash gedaan en wellicht heeft ze ook gewoon wat minder of andere producten nodig! Ben benieuwd hoe het over een poosje gaat. Ik moet zeggen dat ik haar shampoo en conditioner ook nog nooit heb langs zien komen haha!

Ps: mochten forummers nieuwsgierig zijn wil ik best privĂ© het een en ander vertellen. Er is ook een Facebook groep en daar staat zoveel info in haha! Sorry als ik erg enthousiast overkom maar voor mij heeft het zoveel verschil gemaakt en sinds forever ben ik trots op m’n haar terwijl ik voorheen heel onzeker was vanwege alle pluis etc!

14 likes

Eerste wat ik denk: Stop make Inge Marieke happen :rofl:

17 likes

Ik vind het zo overweldigend! Ik ben begonnen met iig de final wash, juiste shampoo en masker/leave-in conditioner. Na 3 weken zag ik wel verschil: mijn haar werd veel zachter en veel minder dood.

Verder ben ik te lui voor al die andere stappen en ben ik heel blij met m’n slag, ik hoef niet per se echte krullen (bij jou is het wel echt prachtig).

Ben wel benieuwd naar jouw routine! Hadden we niet al een topic hier over?

2 likes

Ik vraag me af of Vera er uberhaubt echt het juiste haar ervoor heeft.
Ik heb altijd slag/ krul gehad waarvan ik niet wist hoe ik dat moest verzorgen dus liep mn halve leven met pluishaar rond haha. Tot de cgm , maar ik heb het idee dat nu iedere chick die stiekem krullen wilt dat gaat proberen haha. Terwijl het dus niet voor iedereen werkt.

2 likes

Ohh nee ik vind de haren van paula heel mooi bedoelde specifiek de haren van vera Camilla op die foto van thumbnail

6 likes

Ik wil ook wel die curly girl methode doen en denk dat het met mijn van zichzelf al krullende haar heel goed zou uitpakken, maar ik vind het zo’n gedoe? Als je erover gaat lezen, al die termen, al die dingen die je aan moet schaffen
 en dan geef ik in het research stadium al op.

15 likes

Haha ja, dat heb ik eigenlijk ook wel. Dat van Vera vond ik nog wel te doen (4 producten zoeken), maar nu hoor ik alweer over een final wash en denk ik: neeee niet nog meer uitzoekwerk.

Ik heb exact hetzelfde! Heel overweldigend waardoor ik direct de zin verlies om eens deftig m’n haar te verzorgen :sweat_smile:

1 like

Ik ben er aan t begin van de pandemie mee begonnen en ik heb geen extreme bos krullen gekregen maar ik heb nog steeds geen dode punten, vind ik ook een groot voordeel

Ik erger me vooral aan die methode dat iedereen altijd maar denkt dat dĂ© oplossing is voor alles, heb je het een keer over een bad hair day of dat je krullen uitzakken: “omg heb je CG methode al geprobeerd, echt iets voor jou”

Maar goed, dat is misschien een ergernis voor een ander topic :joy:

17 likes

Hahaha dit is de reden dat ik er eerder al eens mee gestopt ben :joy: