Beutyblogtopic XL #10

Blijkbaar zijn sommige artikelen van Emmy vooruitgeschreven, en normaal maakt dat natuurlijk niet uit maar het is nu al een paar keer zo verdrietig. Van de week ging het over de gezondheid van haar oma (die inmiddels overleden is, maar bij het schrijven blijkbaar nog niet) en vandaag weer over haar aankomende bevalling. Mijn hart breekt iedere keer als ik dat soort dingen lees.

10 likes

Dit vind ik wel echt schandaligā€¦
Het is idd maar 1 zinnetje, maar vind dat er hier in deze situatie zeker extra op gelet moet wordenā€¦

3 likes

Nou ja, dat weten we niet natuurlijk. Misschien hebben ze onderling wel afgesproken om het zo te laten?
Ik kan me ook voorstellen dat Cynthia niet zomaar aanpassingen gaat maken in de artikelen van Emmy en het misschien ook ongepast vindt om haar hiermee lastig te vallen, juist omdat ze wel iets anders aan haar hoofd heeft. Ik hoop vooral dat Emmy het zelf niet vervelend vindt, maar misschien is dat ook niet zoā€¦Zou heel sneu zijn als dit onbedoeld is ja

3 likes

Oef ik hoop inderdaad dat ze daar samen over gepraat hebben. Kan mij niet voorstellen dat ze, als ze wist dat het zo een zwaar onderwerp betrof, dat niet in overlegd zou hebben. Misschien vind Emmy het zelf ook wel heel fijn om terug te lezen. Als onderdeel van een soort ā€œverwerkingsprocesā€. Ik heb niet gelezen wat er in staat verder hoor, dus misschien is het heel raar wat ik zeg.

Heeft Mascha nou een SOKKEN uitzoek video gemaakt? Als je denkt alles gehad te hebbenā€¦

37 likes

Ik ben door jouw reactie naar beautygloss gegaan, omdat ik er van uit ging dat dit een grap was, maar dit is dus blijkbaar echt het niveau van haar videoā€™s :sweat_smile:

5 likes

En dan ook nog als zaterdagvideo, niet een extra video. Makkelijk content maken zo. Gewoon videoā€™s maken over huishoudelijke taken die je toch al moest doen.

20 likes

Ik snap niet dat ze het woord beauty nog in Beautygloss heeft staan.

Sloop het er uit en maak er huisvrouwbossbitch gloss van.

Of bullshit gloss šŸ¤·šŸ¼

27 likes

Ze had laatst ook een spon van Cif waarin ze haar huis ging opruimen/schoonmaken.

2 likes

Haha ja, tot zover ā€œIk Ga AlLeEn SaMenWeRkInGeN aAn DiE Ć©ChT bIj MiJ pAsSenā€

dit typen duurde langer dan ik gedacht had

23 likes

Moet zeggen dat ik allang blij ben dat het geen ā€œASMR babysokken uitzoek kletsvideoā€ is geworden.

Alhoewel, babysokjes zijn in ieder geval nog schattig.

5 likes

Breng dā€™r nou niet op ideeĆ«n

5 likes

Als het ASMR was, was het nog functioneel geweest. (Ik hou ervan).

2 likes

Vond ik ook een vreemde samenwerking. Ik bedoel er niks verkeerds mee, maar ik associeer haar niet met schoonmaken ofzo, omdat ze dat nooit in vlogs of videos toontā€¦ Waar ik dat bij Wil & Tien wĆ©l geloofwaardig zou vinden. Ik kijk die 2 niet meer, maar van hoe ik het mij herinner zetten die zichzelf toch neer als de working moms die ook het huishouden up & running houden, bij Mas zie ik dat minder terug.

1 like

Het moment dat Mascha een soort ā€˜tap to cleanā€™ deed in haar insta stories, kon het gewoon niet anders dan spon zijn.

8 likes

Kijkt iemand naar Patrick Laureij? Vond 'm altijd wel grappig, maar met deze opmerkingen over Nikkie slaat 'ie echt compleeeeet de plank mis. De opmerkingen die hij allemaal maakt kunnen echt niet. Boycotten die handel :wave:t2:

4 likes

Ja kut, ik vind hem dus echt geweldig - ik zou naar deze show gaan - maar dit viel me echt zwaar tegen.

1 like

Ja ik ook maar vond dit echt heel lullig.

@Calypso dat het een goede marketingstunt is en dat hij het ā€˜niet gezien hadā€™, maar altijd bij het zien van Nikkie wel moest denken aan Bill van het spel wie ben ik.

:face_vomiting:

1 like

Huh Bill van ā€œwie is het?ā€ Met dat ei-hoofd?
Dat zie ik echt totaaaaal niet.

1 like

Dat blijkt maar weer inderdaad :roll_eyes: Kan zā€™n zelfspot altijd wel waarderen maar hou het daar dan ook lekker bijā€¦

1 like