Beutyblogtopic XL #10

Maar ik heb het gehad tijdens AL mijn studies

Ze heeft wel in 50 kinderdagverblijven gewerkt hoor!!!

31 likes

Ik wil niet plattelands klinken maar er zijn 50 locaties alleen in Den Haag? :upside_down_face:

19 likes

Mag hopen van wel. Anders is het onmogelijk je koter ooit op een opvang te krijgen.

10 likes

Hahaha ik vroeg t net aan mn vriend ook en ik ben sowieso niet zo goed met hoeveelheden blijkbaar :joy:

1 like

Absoluut… In de straat waar ik woon alleen al 3 en de buurt waar ik werk kan ik er ook al 10 aanwijzen.

Overigens merk ik mijn werk ook welke kinderen veel gedragen worden en welke niet. Ik zie het niet aan de benen, daar heb ik ook nog nooit van gehoord, maar ik merk het aan het gedrag van de baby. Kunnen moeilijk zichzelf troosten dan wel vermaken.

Maar in deze fase zou ik zeggen, draag lekker en troost wanneer nodig en hecht.

9 likes

Ik denk dat dit ook zoiets is dat als je een woord voor t eerst echt ziet of iets opmerkt, je het overal ziet. Maar ik heb geen kinderen en ook niemand in mn omgeving :see_no_evil:

1 like

Maar hier is Mascha toch minder irritant dan iemand die ongevraagd over dragen komt zeike.

3 likes

5 jaar en 50 locaties…en dan nog zo’ n naieve ideeen…:face_with_monocle:

13 likes

Ik wou dat ik zo rijk was als mas en gewoon abbot kinney’s kon kopen

4 likes

Mascha: deze boodschappen halen wij elke week!

Halen? Wordt gewoon thuis bezorgd :joy:

3 likes

Haha oh jee.

199 likes

Haha, zo beschuldigend :") De auteur staat er toch bij als je bestelt, er zijn wel meer boeken met dezelfde naam. Ben wel benieuwd of Sint er op reageert!

9 likes

Ach die van Twan was qua inhoud kwalitatief beter toch? Dus misschien juist wel beter dat ze die dan heeft gekregen ipv die van Cynthia :sweat_smile:

10 likes

Ik vind hier HEEL veel van.

32 likes

WAT dan allemaal

19 likes

Ze heeft het ook al verkeerd gespeld of niet?

3 likes

Klopt het is djellaba

8 likes

Een djelleba (hoe je het ook spelt) dragen veel Marokkaanse vrouwen ook thuis… ik heb er iig door de jaren heen een aantal cadeau gekregen van mijn vriendinnen… En als je een goede vindt zitten ze erg lekker. Maar hoe je daarmee bv geeft? Volgens mij moet je de jurk dan helemaal oprollen, lijkt me niet praktisch

3 likes

Dat vroeg ik me ook al af. Zoals ik het nu zie heeft het geen handige opening bij de hals om makkelijk borstvoeding te geven?

Sowieso komt het bij mij altijd een beetje… raar over als je traditionele kleding van een andere cultuur wil gebruiken om lekker thuis in te chillen. Wat is er mis met de kleding die ze nou draagt? Dat zijn ook oversized t-shirts. Maar goed, we weten allemaal ondertussen wel dat Mascha altijd al een speciale band heeft met Marokkaanse/islamitische cultuur.

2 likes

Per ongeluk???

2 likes