Beutyblogtopic XL #3

Gekregen! Van haar manager :sweat_smile:

Zijn luchtplantjes haha, ik vind het best een leuk cadeau.

Ligt het nu aan mij of lijkt dat boek te zweven boven tafel? alsof degene die de foto neemt ook even voor de volledigheid het boek op deze pagina openhoudt

4 likes

Gregor ziet er verdomdes goed uit zeg.

3 likes

https://www.forumfeminarum.nl/t/het-opbiechttopic-zonder-omg-reacties-2/5212/3445

63 likes

Heb je deze video ook gezien?? Ik weet namelijk wat hij op dat moment zeiā€¦brrr

5 likes

Neuh kijk al jaren niet meer haha! Wat zei hij dan? :stuck_out_tongue_winking_eye:

ā€œNet zo wit als Mascha badum tssā€

2 likes

En hij bleef er maar over doorgaan op dat toontje van een 6 jarige met drank op

4 likes

Ja, ik zou persoonlijk banger zijn van de gekkies, dan van de minions. Je zult die persoon maar aan de deur krijgen die op eerste kerstdag bij een vlog van Massa die hele nare haatreactie achterlietā€¦ :weary:

True, maar koop jij voor een tijdelijk huurhuis een nieuwe inboedel? (Ik zit al twee jaar op een klippan bank ā€˜omdat ik hier toch niet lang ga wonen dus niet wil investeren in een bank.ā€™ dat is gewoon masochisme.)

6 likes

Ja dat is ook zo hoor. Ik zou er zelf alleen wel gek van worden hoe hun woonkamer nu is ook van die kamer met al die koffers hahah. Ik zit zelf trouwens ook op een klippan bank omdat ik voor dit huis niet wil investeren in een bank hahah.

1 like

Naar mijn idee is het een boekenhouder. Ze had het in de vlog daarover. Maar ik vind het op de foto ook weer een net-niet geval. Leg dan het boek gewoon los op tafel, lijkt mij mooier staan dan zoā€™n hoge stellage.

1 like

Hier zijn stellages voor.

27 likes

Wat is een diadeem?

12 likes

Of zoā€™n boekstandaard?

9200000009269573

3 likes

Pff ik zet ook eens een video van Wil en Tien op (die opmaken en kletsen video van vandaag). Getsie nee zij zijn echt niks voor mij haha. Alleen maar zeuren over hoe druk ze zijn als werkende moeders. Hun content en persoonlijkheden passen precies bij hoe ik denk dat vrouwen die zichzelf Wil en Tien noemen zijn (beetje rare zin haha).
Ach, blijkbaar vinden veel vrouwen hun wel leuk.

12 likes

Ik vraag me sws af wat het nu inhoudt dat ze zich alleen maar daar op gaan richten. Want ze gaan niet per se meer posten toch? En ook geen extra videoā€™s ofzo? Dus eigenlijk doen ze dan nĆ³g minder?

Good for them hoor dat je daarmee klaarblijkelijk je boterham kunt verdienen. Ik blijf het bizar vinden. Nu doen ze er natuurlijk ook wel werkzaamheden naast ivm hun boek en die mokken collectie waar ze mee bezig zijn. Maar dan nog

2 likes

Nu het toch over Wilentien gaat, was deze al gepost?

https://www.washingtonpost.com/lifestyle/2019/01/03/my-daughter-asked-me-stop-writing-about-motherhood-heres-why-i-cant-do-that/?noredirect=on&utm_term=.20bb91deb110

Gaat niet over hen uiteraard maar moest er aan denken door het in beeld brengen van die kinderen.

14 likes

Maar daar gaat het niet zozeer om. Ze wil het niet offline halen. Die moeder vindt dat ze recht heeft op haar creativeit en dat ze graag schrijft over het moeder zijn dus dikke pech voor haar kind. Even heel kort door de bocht samengevat.

6 likes