Beutyblogtopic XL #3

Schandalig dat ik dit nog weet maar de vraagprijs was 375. Ze heeft het voor de gekte gekocht dus zal vast nog wat hebben kunnen afdingen.

1 like

Het huis van Cynthia was toen zij het kocht volgens rond de 250-275? Dus redelijk betaalbaar voor tweeverdieners.

Edit: inspector gadget: huidige waarde is 272.

2 likes

Oh nee hoor, mijn huis is sowieso mooier :shushing_face:

2 likes

Haha ja dit inderdaad. Sorry @Krabsalade

2 likes

tbh ik heb mega zin om geroosterde tomatensoep te maken door Massie

2 likes

Ik ook best wel inderdaad, denk wel dat ik er minder bouillon bij zou doen… vond het wel heel waterig ogen



De look die ze na gaat maken vs de look die ze zelf maakt. Miss net-niet is aanwezig. De look zou zo veel anders en mooier zijn als ze donkerdere ogen en lippen had gedaan, hoe moeilijk is NAMAKEN nou Mas.

43 likes

DAT BEDOEL IK :triumph:

3 likes

Dat kind heeft op zn minst nog dezelfde kleuren gebruikt

67 likes

Maar echt. Smeer dan op zijn minst even lippenstift in dezelfde kleur als uit je voorbeeld op?

7 likes

Oei ze glimt ook echt op alle verkeerde plaatsen haha… Mijn handen jeuken om wat te poederen.

2 likes

Ow als dat echt zo is, is dat best zuur.

Ging over muziekjes toch? Of was dat marcha

Edit: mascha :roll_eyes:

1 like

Haha ik vind het echt een Michael van Gerwen truitje

15 likes

Mijn probleem dat ik met structuurverslaafde Lip is dat zij vanuit haar perceptie denkt dat alles in het leven planbaar is.
Als je weinig rekening met anderen hoeft te houden is dat ook zo. Hier in huis is het regelmatig de planning omgooien omdat iemand anders andere plannen heeft.

6 likes

Haha, dat lijkt echt totaal niet. Ik zou de originele look wel willen namaken. Ik ben alleen waardeloos met make up. Ik vind die lipkleur prachtig. Snap niet dat Mascha zo’n lichte kleur kiest dan.

Hier valt ook niks te plannen op het moment. Zoontje van 2,5 , ik ben 6 weken zwanger en het gaat hier altijd zoals het gaat.
Als je sochtends wat inpland voor de middag dan loopt het om 12 uur helemaal anders.

Lip is duidelijk geen moeder

2 likes

Baaaaaahhhhh moedermaffia

Nee dat staat er onaardig zo bedoel ik het niet
Alsof ze niet dr best mag doen om structuur asn te brengen omdat t jou niet lukt op t moment? Nee ze is geen moeder - nou en?

19 likes

Haha ja ietwat vrije interpretatie :’) nee ik reageerde te snel

2 likes