Beutyblogtopic XL #5

Ze zei vooral dat het met belasting te maken had toch. Zelf geld opzij houden voor je belastingen en dit achteraf betalen is ook echt super moeilijk. Ik ken best veel ondernemers en niemand van hen doet dat zonder hulp.

Weet iemand wat de baan is van de man van Debbie? Hij ziet er in mijn ogen echt uit als zo’n stoere portier haha, waarbij je als date stiekem toch wel beetje zweet tussen je billen vandaan mag vegen als je zijn dochter mee op date wil nemen :sweat_smile:

1 like

Is hij niet autoverkoper? Met een eigen garage?

@DoornRoosje Ja Dema auto’s of zo iets.

1 like

Ik zou gaan
(Biecht?)

4 likes

Deze stond toevallig in mijn aanbevelingen, ik ken haar niet maar ik vermoed het zelfde verhaal…
De Youtube geldkraan begint langzaam te sluiten voor velen…

Knap dat ze hier zo eerlijk over is. Geen idee wie dat meisje is verder maar ik hoop dat ze veel views krijgt op deze video, als waarschuwing.

Ooh ik heb haar jaren gevolgd. Eerst maakte ze leuke video’s die echt goed bewerkt waren maar na een tijdje deed ze alleen maar van die rare dingen zoals iPhone cases maken met chocola of met eos enzo. Ze maakte alles eetbaar maar dan ‘net niet’. Ook maakt ze 300 periodhacks-videos en als je haar op patreon volgt dan kan je echt periodbloed zien als ze de hacks gebruikt tijdens haar menstruatie. Ook had ze een gigantische filmstudio die leek op haar slaapkamer maar dat was dus gewoon een studio.

Ze had ook een verloofde voor heel lang (David) maar dat had ze uitgemaakt want ze was niet meer verliefd. Misschien een jaar later was ze verloofd met een andere jongen. Er gingen toen heel veel geruchten rond: die jongen kwam volgens mij uit Rusland en en de geruchten waren dat hij homo was en alleen maar voor een greencard met haar zou trouwen. Ze zijn nu ondertussen al 2 jaar getrouwd gok ik.

Ik vond haar vroeger echt leuk om te kijken maar de laatste jaren bleef ze behoorlijk kinderlijk en dat trok me niet meer aan.
Wel tof dat ze er zo eerlijk over is!

Edit: ik kijk nu de video pas maar ze zegt het ook: dat ze het huis had gekocht met haar ex en met het idee om een gezin te stichten daar. Maar nu denkt ze er anders over

1 like

Hahaha nooo way! Lidl verkoopt ze ook soms en Ali of course

1 like

Nog “wat extra” :stuck_out_tongue: Ik zet altijd minstens de helft opzij in mijn bedrijf. Ik heb meerdere bedrijfjes en als ik dit niet zou doen kom ik echt niet uit qua inkomstenbelasting…

1 like

Dit hele huis is taupe? wat verschrikkelijk.

Dit vind ik echt zo’n voorbeeld van slechte spon, op insta heeft ze er een video over en zegt ze dat ze nog nooit zoiets gebruikt heeft, op YouTube komt het over alsof ze ‘m al maanden gebruikt en is ze helemaal enthousiast. En dan heeft ze vorige week een vlog waarin ze Paula’s Choice mocht interviewen en vraagt ze naar tips voor een acnehuid en zegt Paula dat je geen apparaten moet gebruiken want die zijn te heftig en dan zit Mas braaf ja te knikken en te “hm-hm”en.

Alles voor de moneys he, dat blijkt wel weer.

45 likes

Als ik me t goed herinner was Jetske Ultee ( waar Mascha al jaren fan van is)
ook geen voorstander van Clarisonic/Visapure/Foreo apparaatjes.

3 likes

En diegene die ze van de week interviewde: Paula van Paula’s choice ook

4 likes

Terwijl ik haar echt heel leuk vond in the big escape. Maar moet zeggen, ik kijk verder nooit filmpjes van haar.

3 likes

Zo klinkt ze ook vaak en dat vloeken erbij is ook niet leuk.

1 like

Dat doet Jeffree Star ook he

1 like

Maar ik vind Jeffree ook helemaal niet sympathiek

2 likes

Jessie wel dan :zipper_mouth_face:

2 likes

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit iets van haar heb gezien (video’s enzo), dus ik kan daar geen beoordeling over maken!

1 like