Beutyblogtopic XL #5

Ze was op een event van Urban Decay in Londen, wat werd gehouden in een huis van blijkbaar 7 miljoen. Op dat event kon je gratis een piercing laten zetten. En ze had veel gedronken.

Met die rode jas bedoel je? Vond dat ook super mooi staan!! Vond eigenlijk alle 3 de outfits hartstikke leuk

1 like

Nee in dr stories was dat een outfit met een zwarte jumpsuit? En een lang beige vest. Keertje wat anders!

Ik vind het haar prachtig staan, maar XL? :face_with_raised_eyebrow: de vibe die ik krijg door die show van ‘alle soorten en maten vrouwen’ vind ik nogal vreemd als dit de grootste maat is die er is.

26 likes

Prachtige vrouw!

1 like

Precies dit. Intens hypocriet en een knap staaltje marketing. Doen alsof je iets voor iedereen produceert terwijl je grootste maat in werkelijkheid een reguliere 40/42 is.

Edit: Als ik in de joshv maatplanner mijn maten invul krijg ik te zien dat er geen maat is die aansluit op mijn taille. Ik draag een maat 42 van onder en een 40/42 van boven. Vind dit zo idioot. Prima als je niet alle maten wilt produceren, maar doe dan ook niet alsof.

Edit 2: om het positief af te sluiten vind ik wel dat Mascha er fantastisch uit ziet, daar heeft Josh wel oog voor.

30 likes

Jee,

2 likes

Nou wanneer komt dr plussize lijn uit dan

Ik vind Josh in ieder geval totaal niet neerbuigend oid overkomen, dat is iets. Plus mee laten lopen van modellen die niet binnen het huidige perfecte plaatje vallen is ook al een stap in de goede richting.

15 likes

Oh wauw!!! Dit is echt prachtig

Je hebt een overnachting in een duur hotel gekregen (kamer prijs E850+). Je gaat uitchecken. Laat je de kamer zo achter?

• Ja
  • Nee
  • Bonus: Ja en verf eerst nog even mijn haar met henna

0 stemmers

3 likes

Ja dit precies was ook mijn gedachte. Vond haar looks praaaachtig, maar als Mas de XL is, hoe plussize ben je dan bezig als merk?

2 likes

Ik wil altijd dat ze denken dat ik een heel schoon persoon ben. Vaak haal ik zelf Mn bed al af, als ik er langer ben geweest en dat leg ik dan opgevouwen op het bed.

6 likes

Ik heb voor nee gestemd maar wil even een kanttekening maken stel dat ik in een mega haast ben en echt geen tijd meer heb om op te ruimen zou ik het wel doen. Maar dit was waarschijnlijk het geval niet?

Haha, dit kan inderdaad eigenlijk echt niet

Nu heb ik zelf ook lang in de housekeeping gewerkt, dus ik ben eigenlijk net zoals de Huismuts
 ik haal vaak zelfs de bedden al af, en leg alle was netjes bij elkaar op een hoopje :stuck_out_tongue: Hoop altijd maar dat ze er in dat hotel geen heel andere werkwijze op nahouden, en ik ze dan dus misschien helemaal niet help :hushed:

7 likes

Dan hebben ze je hele hotelkamer gepersonaliseerd, maar schrijven ze je naam op het welkomstkaartje als ‘Marscha’. Das dan weer jammer :stuck_out_tongue:

1 like

Vaak is er wel iets van een dienblad of karretje?
En anders zou op een tafeltje nog altijd beter zijn dan op het bed :exploding_head: dat is toch sowieso een beetje gek?

7 likes

Ik weet niet wat ik erger vind; de hotelkamer zo asociaal slordig achterlaten of dat hun trouwdag-activiteit (iets doen waar ze het meest gelukkig van worden) shoppen is. Ugh I can’t :sob:

Disclaimer: Als ik het betrek op mezelf he. Ze moeten het allemaal lekker zelf weten maar ik doe het graag anders.

27 likes

Met al die vieze wattenschijfjes en ander afval, dat gooi je toch ff in het prullenbakje?

9 likes

Kwam je toen je in de housekeeping werkte vaak zulke kamers tegen?

2 likes