Beutyblogtopic XL #5

JIJ vindt het niet spannend.

9 likes

Waar blaast ze het groot op dan? Ik zie dat nergens in terug eigenlijk, ze zegt dat het een informatieve video is waar ze vanuit haar ervaringen dingen vertelt. En dat is ook precies wat de video is. Ik zie het probleem niet ?

1 like

Ik ben het helemaal eens met je reactie op de video maar ik denk dat @Vincent ook bedoelt dat Masha dingen heel spannend brengt. Dat kan voor anderen behoorlijk meevallen. Ik denk dat dit een beetje wordt bedoelt. Deze video vond ik heel mooi en volwassenen maar soms heb ik dit gevoel ook totaal niet bij Masha.
Ik denk dat we vooral niet te fel naar elkaar toe moeten zijn.

Excuses, ik reageer alleen op jouw bericht maar ik bedoel het algemeen.

1 like

Ik ben het voor een heel groot deel eens hoor maar of een post van iemand bedoeld wordt om een bepaald beeld te vormen dat weten wij niet.

Omdat Mascha in mijn ogen hoge verwachtingen schept/geheimzinnig doet in voorgaande posts kan ik me voorstellen dat sommige mensen het nogal mee vinden vallen. Gezien eerdere reacties op meerdere beuty bloggers vind ik deze reactie nou niet zo ’ fout ’ .

Ik weet bijna wel zeker met welke ‘bekende’ persoon dit is gebeurd.

l.i.nda d.e m.u.n.c.k

Ze waren twee jaar geleden op zo’n cruise en daar was zij ook, en toen ging Mascha, foefje taggen onder instagram foto’s van haar met :fire::fire:

33 likes

Oh wow zij is echt veel jonger toch?? Spannend goeie roddel haha

1 like

Haha oja! Ik weet nog dat daar toen ook al over werd gespeculeerd hier!

Die persoon was nooit in de vlogs geweest, zei ze. Maar kan ook verzonnen zijn tegen de roddels natuurlijk.

3 likes

Wat is dat voor redenatie? Klinkt alsof je maar een trio moet hebben om er voor toch zorgen dat je vriend niet vreemd gaat.

53 likes

Goeie informatieve video inderdaad. Tof dat ze zo open is! Alleen klopte er iets niet in haar verhaal. Ofwel begreep ik het fout? Maar ze vertelt dat hun eerste gesprek over trio’s ter sprake kwam op vakantie “way way back, pre vlog tijd” (4:44) en dan later zegt ze over datzelfde meisje “ze kende ons niet, ze wist niet dat wij Youtubers waren” (5:14)

Mascha is natuurlijk ook heel lang youtuber geweest zonder te vloggen. Volgens mij vlogt ze pas een jaar of 5 regelmatig, terwijl ze daarvoor ook al een jaar of 5 filmpjes maakte voor Beautygloss. Dat kan dus best kloppen.

3 likes

Ohja op die manier. Kan inderdaad wel kloppen.

Ik vind dat iedereen lekker moet doen wat hij/zij wil, binnen of buiten het bed, en als dat voor sommige mensen een trio is, dikke prima.

Zou ook niks voor mij zijn, maar als anderen er blij van worden: go for it.

Waarom zou je dat bizar vinden?

11 likes

Ah ja kan ik wel begrijpen. Zelf heb ik wel mensen in de omgeving die het ook wel eens gedaan hebben, misschien is dat dan anders

1 like

NMSMVPEM

8 likes

Wat betekent dat?

Was ook mijn eerste gedachte haha maar durfde de roddel niet de groep in te gooien

1 like

Ik wil geen trio maar wil ook niet dat mijn man vreemd gaat, wat moet ik nou doen?

:roll_eyes:

3 likes

:kissing_heart:

1 like

Gewoon gaan dansen, wie weet kom je de foefs wel tegen.

9 likes