Beutyblogtopic XL #5

Ja ze zei dat ze alles zo leuk vond en dat snap ik ook wel, maar ik vind het niet professioneel overkomen om te veel werk aan te nemen omdat je alles leuk vindt, om vervolgens je niet helemaal te kunnen geven. Dat uitgaan was namelijk ook een zakelijke afspraak. Ik erger me daar denk ik zo aan omdat ik dat ook veel om me heen zie. Mensen die ‘alle ballen hooghouden’ maar uit eindelijk alles een beetje half doen.

Maar goed, uit eindelijk was ze 2.30 thuis dus ging het niet op. Daarvoor had ze alleen duizend keer gezegd dat ze het ‘echt niet laat ging maken/om 0:30 naar huis ging.’

Ik vond dat wel grappig trouwens. Blijkbaar hadden ze om 00.00 afgesproken eerst, maar toen had Mas gevraagd of het om 23.00 kon en dan zou ze om 00:30 gaan, maar dan is daar echt geen kut te doen.

5 likes

Schubben zijn heel trendy en pinteresty. Ook voor in de badkamer.
Waarschijnlijk zag ze dit natuurlijk al jaren aankomen.
Dat kan ook niet anders als je naast influencer, schrijfster, fashionista, visagiste/hairstyliste ook nog eens trendwatcher en moviestar bent.
( gaat op de bank liggen met wrapje hoemoes en netflix aan)

6 likes

Huh oh totaal gemist?
Dus toch een advertorial, ik vond de toon al zo typisch

1 like

17 likes

Wat cool! Doet met denken aan Anna Nooshin die in de nieuwe Men in Black zit. Zou leuk zijn als ze er inderdaad nog inzit (en niet uitgeknipt is).
Vind het in ieder geval een leuke trend dat films (local) influencers in hun films stoppen.

2 likes

In Men in Black zit Anna alleen in de Nederlandse bioscopen. In andere landen zit een andere bekende influencer uit dat land.

Weet niet of het ook zo is met Mascha in Charlies Angels.

By the way; komen nu alleen remakes van oude films in de bioscoop???

1 like

Men in Black is toch gewoon een spin-off? Ik dacht niet dat het een remake was van een oude film. Van Charlie’s Angels zou ik het niet weten!

3 likes
2 likes

of eigenlijk https://www.youtube.com/watch?v=OVtVru9KXao

Ja inderdaad. Dat bedoelde ik :see_no_evil: sorry halve uitleg

Ik denk trouwens dat Mascha wel in alle landen in de film zit (als ze er nog inzit). Want ze was de enige Nederlandse influencer op de foto toch? En bij Anna hadden ze echt een scherm in de film waar de locale influencer ingezet is. Als dat bij Mascha ook zo zou zijn, dan wist ze denk ik nu wel zeker dat ze niet uit de (Nederlandse) film is geknipt.

Ik vind het ook een beetje gaar @Kaasvlinder. Dit past voor mij helemaal in de trend dat influencers denken dat ze alles kunnen en iedereen op ze zit te wachten terwijl dat helemaal niet zo is. Laat acteurs gewoon acteren en neem zelf een mukbang op met sushi op Bali denk ik dan. Maar ja #zurekantoortrut

38 likes

Eerder dat filmmakers influencers denken nodig te hebben voor meer bezoekers. Monica zit kennelijk ook in een nieuwe film :thinking:

Als het iets toevoegt aan de marketing zal het voor de doelgroep ook wel iets toevoegen om er naar te gaan kijken want anders had het geen marketingwaarde :upside_down_face:
En snap best dat dat werkt omdat wat dat betreft denk ik dat youtubers meer in contact staan met hun fans, waardoor het leuker is om als kijker naar de film te kijken omdat je het gevoel hebt dat je iemand die erin zit echt ‘kent’. Als je haar al 100 jaar volgt en haar dan in een internationale film ziet spelen kan je zeggen: ‘ik ben al jaaaaaren fan van haar en kijk haar video’s elke dag totdat ze uit elkaar vallen’, zoals een echte Mascha-fan het betaamt. (zeg niet dat dit in Kaasvlinders geval zo is hè)

8 likes

Laat ik beginnen met de toevoeging dat ik vooral aan films als Charlies Angels dacht… niet echt artistieke hoogstandjes.

Maar ik vind het vooral leuk dat er dynamische elementen in films komen, of dat er op figurant-niveau gekeken wordt hoe je de doelgroep aan kunt spreken. Volgens mij heeft Mascha geen tekst oid in deze film. Zo heb ik het iig begrepen. Dus het acteren laten we gewoon aan de acteurs over… en in een hoekje is voor de oplettende kijker misschien een bekend snoetje te zien. Als easter egg :slight_smile: Leuk toch voor Mascha dat ze hiervoor gekozen wordt, als er toch een easter egg gekozen moet worden.
Als je haar niet kent zal het je waarsch niet storen in de film (al heb ik het natuurlijk nog niet gezien, dit is hoe ik het verwacht).

Marketing dus… wat je niet moet toepassen in “goede films” maar wat ik een mooi fenomeen vind in “gezellige blockbusters”.

Ps. Ik verdien mijn boterham met marketing, dus het zit in de aard van het beestje zullen we maar zeggen :wink:

24 likes

Wat is Mascha prachtig zeg!!!

63 likes

Ik zie nu pas dat ze op deze foto ook met dat scheermes in haar hand in de tuin zit :joy:

Dit zie je ook echt alleen maar bij spon posts he? Zoals Vera toen met die bus deororant op tafel, dat slaat toch nergens op.
Ik neem aan dat dit niet vanuit de bloggers zelf komt want in normale posts doen ze dit ook niet. Waarom denken merken dat dit een goed idee is??
Als het nu nog een foto in de badkamer op de rand van het bad oid was :roll_eyes:

25 likes

Plot twist: Kees wordt in de tuin geschoren met het nieuwe V.enus G.ilette scheermes

36 likes

That escalated quickly

43 likes

Oeps, geschoren is iets minder cru :laughing:

5 likes

Die rode lipstick staat haar zo mooi! Leuk ook in combinatie met de roze jurk!

@LaPetiteRobeNoire Gilette is volgens mij een beetje wanhopig haha ze hebben mij ook gemaild om dat scheermesje op mijn blog en insta te laten zien.

Heb beleefd geweigerd en heb ze vriendelijk uitgelegd dat ik hun verhaal gerust wil delen als ze iets revolutionairs duurzaam of feministisch doen (denk bijvoorbeeld aan ECHT BEENHAAR laten zien in hun reclame).

49 likes