Ze is trouwens vergeten de teennagels van haar andere voet te lakken.
Stond vast niet in haar structuurjunkieplanner.
Hahah het is een heel ouderwets elitaire manier om mensen te beschrijven die geen oud geld zijn maar pas een of twee generaties goed in de slappe was zitten. Dit ‘soort’ mensen is doorgaans nogal schreeuwerig met hun geld, veel bling en show en weten helemaal niet hoe het eigenlijk heurt. Oud geld mensen zijn veel ingetogener, lopen niet te showen en rijden liever een saab dan een porsche.
Edit: dit vat het wel een beetje samen ‘Jort bezoekt zowel het oude geld in zijn kasteel als feestvierende nieuwe rijken bij de Miljonair Fair’ van Hoe heurt het eigenlijk
Ik hoop dat jullie de burn in Mascha’s video met Jessie allemaal even goed gevoeld hebben. Niet dat jullie er iets mee gaan doen natuurlijk…maar God…heerlijk hoe ze deze hele plek in 1 keer van de tafel veegden haha!
^Wat is er met dit goede voornemen gebeurd?
hahahhahaHAHAHAHAHAHHHAHAHHAHHA dit is een van de schattigste en meest naieve dingen die ik heb gelezen hier.
Schoolvakanties beginnen weer.
Wat hebben ze gezegd dan? Ik wil me ook graag gekwetst voelen, maar het is de view niet waard
Edit: ik lach nog steeds om “van de tafel geveegd”. Alsof ze oppermachtig zijn
In de eerste 25 minuten iig niks. Of ik heb de enorme burn gemist. Iemand anders die de 2e helft wil checken?
Ben bijna op 25 minuten, ik kijk wel… niks te doen verder…
Ohh wat een burn. Heftig hoor.
Thanks voor de samenvatting
Vanaf minuut 48 ongeveer. Maar pas op voor de flinke burn hoor.
Edit: Oh oeps ik zie dat @Mhysa het al heeft samengevat.
Mooi, hoef ik niet te kijken
Oh jeetje ja, ik voel me bijna geannihileerd hierdoor.
Is dit eigenlijk trollen? Of wanneer is de grens bereikt? Account lijkt er alleen te zijn om forummers af te zeiken/te stangen. @moderators
Er kan maar 1 forumtrol zijn.
Goed om te weten!
Au, wat een burn. Gelukkig is negatieve aandacht ook aandacht. Dat begrijp jij natuurlijk heel goed, als trol. Kan het zijn dat jij een beetje jaloers bent op al die aandacht die het forum krijgt van deze twee vloggers?
Nee, contractueel gezien mogen ze daar niet over praten. Maar je mag Mas altijd vragen wat ze verdient hoor, of ze er antwoord op geeft is een tweede zegt ze met zo’n zelfvoldane grijns.
Ze heeft toch eens ergens aangegeven dat ze het wel kon waarderen? Of heb ik dat gedroomd?