Nou ik denk dat het heel belangrijk is om je (potentiele) doelgroep en kijkers in de gaten te houden. Je vaste kijkers zijn vaak uitsluiten positief, althans veel mensen die ik zie reageren zijn altijd alleen maar vol lof. Daarnaast ervaringsdeskundigen en experts zijn ook belangrijk, uiteraard, maar ik denk dat je klant/kijker toch het allerbelangrijkst is, zonder hen ben je nergens… en als je je slechts richt op de mensen die zelf naar jou toe komen, denk ik dat je toch een hele grote groep mensen laat liggen die je misschien toch best zou kunnen bereiken als je ook wat meer naar hun zou luisteren. Als je dat uberhaupt wil natuurlijk he, want als je dat niet wil dan zou het je ook gewoon lekker aan je reet moeten roesten en kan je ook heel happy zijn met wat je al hebt! Maar ik zou het zelf zien als een gemiste kans.
En ik zou ook best graag een eerlijke mening van iemand willen lezen/horen. Ook al is dat vaak heel hard op het eerste moment, achteraf gezien vind ik zelf altijd dat ik daar meer aan heb gehad dan iemand die alleen maar lief is omdat ze niet helemaal eerlijk durven te zijn.