Suske en Wiske uit de Bedompte Bunker
Ik zit bijvoorbeeld al 15(?) jaar vrijwel iedere dag op dit forum (voorheen Egf dan natuurlijk) en heb dat nog nooit aan iemand verteld
Hahaha Mas vindt de pizzabodem van Magioni echt wel naar āheel veelā bloemkool smaken. Que???
Korst⦠ze noemt het korstā¦
Ik voel deze foto niet man
Ik vind m wel mooi, maar die lipkleur?
Ik heb zo veel vraagtekens
Die paarse lipstick vloekt met de roze nagels vind ik. Als ik Mascha niet zou kennen, dan zou ik never denken dat zij een passie voor makeup heeft. Haar skills zijn niet bepaald beuty waardig.
Ja maar als de eerste/grootste beutyblogger verwacht je toch dat het beter is qua skills. Ok, we hebben het hier wel over massa maar toch haha. Het is altijd net niet bij haar.
Ze gaat te veel met Noor om denk ik
Ik zou hem mooi vinden als die lipkleur er normaal uit zou zien en als de sterkte van het filter met zoān 50% verminderd was. Zonde van de foto!
Ik vind het geen mooie foto, maar ik heb sowieso een hekel aan dit soort fotoās. Doe gewoon je mond dicht.
Ik vind die foto echt drie keer niks en de lipkleur heeft iets weg vande lipkleur van iemand die het heel erg koud heeft imo. Ik snap wel voor wat voor type foto ze gaat maar ik vind het niet gelukt.
Gek mondje.
Toch ook de reageren op de foto van Mas. Ik vind er niets mis mee, juist wel verfrissend dat hij niet helemaal insta perfect is. Ze ziet er mooi uit!
Ik vind je lipstick laten matchen met je nagellak eigenlijk best wel jaren 50/vrij tuttig/alleen geschikt voor een formele gelegenheid eigenlijkā¦
Ik vind het vooral slechte reclame voor de zelfbruiner.
Ik vind het juist eigenlijk wel heel erg proberen super IG te zijn. Ik vind haar een mooie vrouw, maar waarom die mond nou zo gek? En ik vind de tekst ook echt niet passen bij de foto. Zo een typische zwoele foto met een ādiepeā tekst eronder. Gewoon huh?
Ik weet nog dat ze heeeeeel lang geleden een Valentijnslook had gemaakt zoals krek haar op haar mooist vindt. Dat was dus zoān lichtroze neon lipstick.
Bij 2.55 zegt ze het.
Wow shit.
Als ik mijn lippenstift moet matchen met mijn nagellak, heb ik een kikkerbek nu.
Bedankt.
Ik snap de reacties op @Cookiess post niet zo? Mascha is zogenaamd beutyvlogger, dat wij niet altijd onze make-up compleet on fleek hebben is logisch, maar het is deel van haar werk. Dan is het toch niet te veel moeite om lippenstift te dragen die a. niet vloekt met je nagellak en b. qua kleurtoon past bij je gezicht. Nou is Mas natuurlijk sowieso niet echt een beuty/make-up goeroe, maar vind best dat we in een topic waar we hun content bespreken daar een opmerking over kunnen en mogen maken.