Ik dacht ach het zal meevallen, ff checken. Maar indd ik vind t ook heftig
Ook haar borsten hier: flinke spleet
(ben gewoon zuur want heb zelf geen decolleté)
Ik dacht ach het zal meevallen, ff checken. Maar indd ik vind t ook heftig
Dit bewijst maar weer: stijl en klasse zijn niet te koop.
Wou dat ik er zo uit zag in zo’n jurkje
Maar heeft ze dat jurkje dan ook gekocht? Want iets passen dat te strak zit is gewoon grappig (en eerlijk als mijn lichaam er zo uit zou zien in een te strak jurkje zou ik dat ook op alle manieren vastleggen haha, ook als ik het dan niet zou kopen want in welke gelegenheid draag je zoiets?).
De cups passen gewoon niet om haar borsten/het jurkje is daar gewoon te klein maar wat is er mis met ‘een flinke spleet’?
Aaah de moeder kaart wordt gespeeld
Waarom kun je haar niet los zien van haar moederschap? Ze is ook gewoon een vrouw die zich kleedt hoe ze dat leuk vindt. Heeft niks met moeder zijn te maken.
Zolang mijn kinderen zo’n wansmaak hebben, hebben ze niks over mijn smaak te zeggen. Met die lilleke unicorn/pailletten/Cars truien.
Ik hoop vooral dat mijn moeder zich net zo vrij voelt als Debbie. Eigenlijk hoop ik dat voor elke vrouw
Ze zegt toch ook niet dat jij dat zegt. Zij zegt dat. Ook al is het sarcastisch.
Mijn ma is ook zo’n “hot mom” en mijn principiële bezwaar tegen deze kledingstijl is dat men soms denkt dat zij mij is. Like hallo, ik ben geen vijftig.
Loop je nu stiekem te humblebraggen dat je eruit ziet als een hot mom?
Nee, was het maar zo’n feest. Het is juist dat men als ze ons naast elkaar zien, haar aanzien voor de 24 jarige en mij voor de bijna 50 jarige.
@grace precies dit. Dan nog dagen herhalen hoe fantastisch het is dat iemand ons omwisselde. Terwijl ik in de spiegel mijn gezicht bestudeer en bedenk hoe je het in hemelsnaam niet ziet. Hallo ik kom net uit mijn ei, vers, jeugdig, hoe zie je dat niet?! Zij heeft nota bene grijze haren!!!
Omg love it. Ik maak alvast een Pinterest board aan voor inspiratie.
Ja hier denken we gewoon anders over denk ik. Als ik kleding draag, denk ik nooit aan of het ‘nodig’ is of anderen iets zien, maar enkel aan wat ik wil laten zien. Soms is dat bedekt van mijn enkels tot mijn handen en soms is dat een tietspleet. Ik hoop dat iedereen enkel hier aan denkt eigenlijk i.p.v. aan wat nodig is. Want wat is nodig? Debbie laat haar tietspleet duidelijk graag zien. Ik kan er gewoon echt niet bij hoe je daar iets negatiefs van kunt maken tenzij ze die tietspleet in je gezicht duwt.
Ik vind ‘tietspleet’ zo’n raar woord eigenlijk
Ik heb het ook nog nooit eerder gehoord.
Ik ken het woord zwanus daarvoor
Debbie geeft zelf altijd aan dat wat bedekt moet zijn is bedekt.
Dat soort jurkjes zijn trashy ongeacht je leeftijd, moederschap of wat dan ook.