Ja ik hoop het natuurlijk niet maar bij Jessie waren er ook veel merken die niet met haar wilde samenwerken om die reden.
Nikkie.
Ik vind ik zó ‘knap’ dat ze het al die tijd stil heeft kunnen houden. Ondanks de geruchten die soms rond gingen. En hoe ze het geheim heeft kunnen houden. Dat ze op latere leeftijd, terwijl ze mega bekend was, nog operaties heeft ondergaan…
Maar ondanks alles voelt het toch wel dubbel. Dat ze zich al die tijd misschien heel erg verdrietig/onzeker heeft gevoeld maakt me verdrietig.
Kunnen we de afpersers niet het leven zuur maken?
Woow, ik zag het op insta en dacht eigenlijk direct clickbait maar wow het is echt zo.
Wat knap hoe en dat ze het zo vertelt (en ook wel heel schrijnend dat het nu zo moet).
Stiekem toch ook bizar dat die roddel hier al jaren geleden al leefde ook eigenlijk…
egh die bas smit reageert “wow:heart:” op haar IG post terwijl zijn denkbeelden volgens mij nog goed in 1950 passen
nee Dylan is haar verloofde en Rick was die andere! Zou het zelf echt niet fijn vinden als ik mijn vriend me dit zou vertellen nadat we al verloofd zijn
Ik had altijd wel een vermoeden, aangezien er ooit iemand op het oude forum al vrij rustig vertelde (misschien @Koekwaus?) dat ze vroeger bij haar in de klas zat en dat het wel waar was. Ik vind het een ontzettend mooie en sterke video, en ze ziet er zo knap uit, ze straalt echt. Wel ontzettend rot dat mensen hiermee chanteren hoe sneu ben je dan
Wordt er helemaal emo van. Het lijkt me zo zwaar dat je dit inderdaad nooit kan afsluiten, je blijft er altijd bij moeten blijven stilstaan ook al wil je dat helemaal niet meer. Jezus ik vind haar echt zo sterk en heb gigantische bewondering voor haar
Ik zou het hem maar snel vragen!!
Huh wat heeft zij hiermee te maken
heb al geappt…
Nouja of niet, aangezien meerdere mensen haar hier (of nou ja op egf) toch ook probeerden te outen… zullen altijd mensen zijn die daarop kicken
Hoop dat die video ook laat inzien dat je het eigenlijk niet kan maken om mensen te outen
Ga je een klacht indienen als hij ineens een geheim heeft?
ik heb geen Facebook, wat wordt er gezegd?
Ik denk dat zoiets onmogelijk geheim te houden is. Heeft nog lang geduurd eer het uitgekomen is.
Ik mag hopen dat er nu niet allerlei ‘ik zag het allang’ reacties gaan komen.
God ja hij reageert altijd onder haar foto’s, wat vind ik hem toch een walgelijke vent
Ik vind het ZO knap dat Nikkie, in een wereldje waar letterlijk elke scheet gemonetized wordt, de grote dingen uit haar leven zo ontzettend goed privé heeft weten te houden en ze er zo ongelofelijk volwassen over weet te praten! Haar transitie, de ziekte en dood van haar broertje, haar break-up en de erop volgende geruchten over Ricks vreemdgaan, haar nieuwe relatie… Ik denk dat menig Youtuber allang was gezwicht voor de money$ die gerelateerde video’s zouden brengen, terwijl zij haar imperium écht alleen op haar kunst heeft gebouwd. Ik heb echt heel veel bewondering voor haar.
Inderdaad. Compleet onnodig en bijna precies wat er zo irritant is. Gewoon niet doen.
Precies. Alles om een paar minuten in de belangstelling te staan met een primeurtje. En ondertussen misschien iemands leven kapot maken. Zo sneu.