Beutyblogtopic XL #7

Wat een dagen weer in beautyland zeg. Eerst Jeffree en nu Nikkie.

3 likes

Oh zo, ik snap je beter nu :slight_smile:

Ja dit. Gaat zo mijn pet te boven dat dit ĂŒberhaupt in je op komt. Bizar, hopelijk heeft ze in ieder geval aangifte kunnen doen.

Ik dacht ook echt dat ze zou gaan vertellen dat ze Bi was, en ik dacht ook even dat ze tea zou gaan spillen ofzo, haha. En inderdaad, echt bizar en zo zo zo knap waar ze nu staat. Ze heeft al zo veel doorstaan en is altijd gewoon door blijven gaan. Wat een voorbeeld. Ze mag echt trots zijn.

3 likes

Ja ik ook!

1 like

Ik heb natuurlijk geen enkel bewijs, maar mij bekruipt het gevoel dat het blackmail verhaal uit de VS komt, of dat er gedreigd is met US pers. Natuurlijk zou de pers het wel oppakken als het in NL in de krant zou komen te staan, maar gezien het feit dat het zo lang uit de NL pers is gebleven, geeft me het gevoel dat “onze” pers het gewoon niet wilde oppakken. Maar in de USA is dat heel anders. Ik denk dat haar boodschap daar heel veel teweeg gaat brengen. En daar komen ook de meeste van haar inkomsten vandaan.

12 likes

Wauw wat een goede video van Nikkie :smiling_face_with_three_hearts:

Ik vind het zo heftig dat dit in 2020 nog steeds een ding is. Een heel sterk filmpje van Nikki en ik hoop dat niemand chantage op deze wijze hoeft mee te maken. Ik hoop dat de chanteurs veroordeeld worden voor deze misdaad en daarmee een voorbeeld dienen.

5 likes

Ja, echt. Je kan hiermee echt levens kapot maken, en ik vind het heel verdrietig voor Nikkie dat ze het heeft moeten delen op een moment dat zij er nog niet klaar voor was.

1 like

Ik vraag me ook af of Jefree ooit gedreigd heeft of iets. Toen Nikkie en Jefree ruzie hadden zei hij toch ook iets in de trant van dat hij allemaal geheimen had die haar kapot konden maken maar dat hij daar niks mee deed.

2 likes

En zeggen dat we een week geleden nog vreesden dat dit topic zou doodbloeden nu de Foefjes in verwachting zijn :joy:

36 likes

Zo bijna 200 berichten erbij in nog geen 2 uur, geen wonder dat ik het niet kan bijhouden allemaal.

2 likes

Wauw, wat goed van haar. Toch waar gebleken, maar dat maakt niets uit, altijd dapper om zulke dingen te durven zeggen terwijl je weet dat de halve natie eroverheen gaat vallen. Fijn ook dat het forum hier is om het te delen, ik had echt niemand om dit nieuws te appen. :disappointed:

3 likes

Ik vind het top dat het niet echt naar buiten is gekomen. In het dorp is het trouwens absoluut geen nieuws.
Prachtige video en top dat ze hiermee naar buiten is gekomen

1 like

Laat dit nou in hemelsnaam achterwege.
Het boeit niet of je het wel of niet kon zien, of dat je het “al wist”.
Ik moet al kotsen bij het idee dat mensen nu oude video’s van haar opzoeken om aan te kunnen tonen dat ze ooit een jongen was.
Stop it.

4 likes

Ja, maar die zijn altijd zo geweest. En hebben daarom een “selecte” fanbase. (met select bedoel ik mensen die deze guru’s leuk vinden om wie ze zijn). Maar er zijn veel meer groepen die van make up houden, en vanwege hun achtergrond (het is een veel conservatiever land dan NL) andere guru’s zoeken. Nikkie heeft mogelijk een diversere fanbase. (Ik weet dit niet zeker, hoor, zo voel ik het)

3 likes

Doe niet zo onaardig.

18 likes

Nicky?:face_with_hand_over_mouth:

Misschien vergeet je dat 95% van de mensheid uiteindelijk retards blijken te zijn als het aankomt op diversiteit.

14 likes

Sorry, aangepast