Was bij talkshow Op1.
Hahah ja ik zat net op zn insta te kijken (mijn app is geblockt tot 09:00) en ik kwam tot dezelfde conclusie. Maar boyyy i donât care
Hij is heel aardig !
( yess eindelijk kan ik interessant doen!!)
Aan het einde 
Ik snap niet dat mensen niet begrijpen dat Deadnaming echt not done is? En ik snap ook inderdaad echt niet waarom mensen ineens naar Nikkie refereren als âhijâ. Dat hebben ze nooit eerder gedaan? Ik word echt boos en ik cringe zo hard van sommige reacties op Nikkieâs coming out.
Heb het teruggekeken, het is wel echt als een foutje gezegd en binnen een nanoseconde verbeterde hij zich. Niet goed dat het schijnbaar in zijn hoofd nog zo werkt dat hij die vergissing ĂŒberhaupt maakt. Maar voor het programma op deze manier wel een toevoeging zodat er nog meer een statement wordt gemaakt dat dit belangrijk is. Dat deed Jessie indd netjes. Ook door hem er niet op af te rekenen. Ook dat vergissen is menselijk.
Nog een keer gekeken en je hebt gelijk ik dacht dat het over een ander stukje ging. Ik dacht al over wie gaat het toen hij refereerde naar âhemâ over dat blackmailen. Dan vind ik het inderdaad een minder onschuldig foutje.
Jessie heeft het net nog op haar stories gedeeld. Ze doet het heel netjes en legt het goed uit! Diegene naast haar is ook echt on point.
Ik vind ook echt dat Jessie het super goed gedaan heeft, heel netjes maar wel to the point.
Dit is het antwoord van het AD op mijn reactie over de deadname van Nikkie:
Dank voor uw reactie. We geven het door aan de auteur. Overigens staat het een verslaggever vrij, een geĂŻnterviewde te citeren.
Wat een verrassing. Nu wordt dat oude chocolademasker filmpjes van Mascha steeds aanbevolen op YT
Heb het net terug gekeken. Echt mega goed inderdaad!
Pfff 
Ik krijg nu âReacting to my prom lookâ met oude fotos van haar. Vind ik niet toevallig meer. Of youtube beveelt videos aan die ineens veel bekeken worden of youtube is being a bitch
Ik denk eerlijk gezegd dat veel mensen nu oude filmpjes aan het terugkijken zijn om te kijken of ze iets kunnen zien oid⊠kun je niet ergens per video kijken wat het aantal kijkers per dag is en of dat de afgelopen dagen exponentieel hoger is?
Ik heb er even op geklikt. Maar ik ben een noob wat betreft die getallen. Er stonden wel veel âWhoâs here after thr coming out video?!â Reacties onder.
Zo, helemaal terecht!
Goed dat hij dit doet, maar volgens mij is hij zelf ook geen lieverdje. Anders had hij Nikkie wel flink betaald voor haar palette en de kwaliteit van alle paletten hetzelfde gehouden.
Ik las ergens anders dat het goed zou kunnen dat dit gebeurt op orders van Estée Lauder, die nu moederbedrijf zijn van Too Faced.
Dus dat die ze onder de duim houden 
Dit.