Ik wist het ook niet, even gekeken en blijkbaar in 2016 al!
Lieve hitkrant ik slaap met een zwangerschaps kussen. Ben ik nu zwanger.
Wie van ons mailt Parool? 
Ik vind de aanpassing van AD echt netjes ondanks dat het meer dan terecht is. En het artikel waarnaar wordt verwezen heb ik niet gelezen maar kan mooi informatief zijn. 
Nouja ik vind het meer de toon van je bericht, zo van “ach gossie ze moet nog zo lang, dat ze dat nu al doet”. Door bijv. te zeggen “iedereen bij mij…”, vind ik het nogal veroordelend/betweterig over komen.
Soms vergeet ik even hoe iedereen zo kan zeuren op dit forum maar dat duurt nooit zo lang. Kom op zeg, er worden wel ergere dingen gezegd dan ‘aandoenlijk’ en daar gaat het nu al een uur over.
Ik ben zelf nog nooit zwanger geweest maar zou het ook niet zo zijn dat je er op het begin juist veel mee bezig bent omdat het nieuw is. Dat je bijv. steeds moet opzoeken wat wel en niet mag? Op een gegeven moment kom je misschien in een soort flow waarbij andere dingen ook weer belangrijk worden.
Die yoga vind ik trouwens ook niet zo gek. Ik denk dat het verschil hem zit in mensen die altijd al aan yoga deden (zoals Mascha) en als ze zwanger zijn daarmee door willen gaan (dan mag je sommige yogaposes niet meer doen) en mensen die het echt puur als zwangerschapsgymnastiek doen. Dan begin je er misschien later mee.
Klopt helemaal wat je zegt. Was alleen wat verontwaardigd dat op dat moment het artikel met haar ex-leerkracht nog niet was aangepast. Nu wel gelukkig
.
Ik ben nu al helemaal klaar met dat gezeik op Massa’s zwangerschapsgewoontes en de discussies daaromtrent.
Zou Cynthia nou een persoonlijk appje hebben gestuurd om Mas te feliciteren met haar zwangerschap? Ik denk het eigenlijk wel; zou dat zelf nl ondanks ruzie alsnog doen
Ik zag het ook. Meten met 2 maten. Honestly ik kijk alleen Boulevard voor André en Bridget gossip.
Is het gebruikelijk om als verre vriendin/kennis/persoon waarmee je al jaren niet spreekt/ex-collega een appje te sturen dan? Lijkt me heel raar om zo’n appje te ontvangen.
Vind de foto’s en het beeldje van Serena echt heel mooi!
Ik vind dat ook zo’n mooi aandenken! Echt waardevol, vind het ook echt een stijlvol beeldje. Niet zo’n tokkie gipsbuik. No offence.
Heb trouwens wel het Parool gemaild. Absurd dat zelfs het AD inziet dat het niet kan en zij niet.
@Oprah @Blush jaaa, echt prachtig! Heb er echt even naar gestaard, hoe mooi het gemaakt was, haha. Heb ook geen problemen met mensen die gipsbuikie willen, denk dat dat misschien ook goedkoper is, maar dit is gewoon een kunstwerkje. 
@Pantalones haha, als je het geld hebt: waarom niet? 
Hallo?? Ik wil een vlog zien waar je het aan mensen verteld!
Ook wel weer schattig ergens, dat die mensen dan toch denken ‘goh wat leuk’ laat ik even een kaartje sturen
Parool, AD, De Gelderlander: is allemaal de Pers groep (en nog een heleboel kranten).
Ik bedoel meer dat voor zijn transitie hij waarschijnlijk in hetzelfde schuitje zat als Tofik Dibi waardoor ik het helemaal niet begrijp dat je dan een ander wilt outen. En ik hoop dat hij het heeft geleerd, maar ik zag het live op tv en ik dacht toen echt: hoe durf je iemand zo voor het blok te zetten.