Filmtopic (Deel 1)

Hmm ja maar dat is het hele ding van Deadpool natuurlijk. Kan me wel voorstellen dat het op een gegeven moment irritant is. Ik hoop dat ik volgende week kan gaan!

Goed om te horen, mijn vriend wil er graag heen, maar ben zelf niet zo huiverig. Maar misschien ga ik dan toch heen

Ik vond Deadpool 2 wel leuker dan 1 en hij blijft bijdehand ja. Maar alsnog het kijken waard :slight_smile:

2 likes

Heeft iemand Hangman al gezien? Is die eng of is het gewoon een soort CSI?

Dat had ik deze week ook :confused:

Ik ga maandag naar een PathĂ© unlimited avond voor Love Simon. Is zo’n avond wat? Of kan ik beter wachten?

Is er al iemand naar Blue (die Disney natuurfilm) geweest?

Niet te bijdehand dus?

Dan sla ik hem over!

Ik ben naar isle of dogs geweest. Vond m echt zoooo leuk. Verliet helemaal gelukkig de bios.

1 like

Bij Cinerama vind ik het volume prima. Was ook een tijd terug naar Pathé gegaan en toen heb ik met oordopjes de film gekeken, dus ik herken je opmerking absoluut.

1 like

Ik vind het aanbod van de K L. M inderdaad echt mega chill. Verheug me nu al op mijn vluchten deze zomer haha, lekker films kijken onderweg en slapen.

Ik heb ook net Love, Simon gezien. Vond ‘m ook leuk! Wel heel erg YA, ik vind dat wel leuk maar soms een beetje kinderachtig haha. Maar nee, wel een aanrader.

En omg. Dit zijn dus 2 verschillende acteurs:
image

4 likes

Ik heb nog geen twee dagen geleden over die linker gepost in Boulevard haha. Standaard gezicht misschien!

1 like

@Booklover @tuula Ik ben uiteindelijk niet geweest gisteravond, had niet zo zin. Nu baal ik wel


OMG dit is zo’n mindfuck! Ik wist die ook niet en ik kwam er afgelopen zaterdag achter en ik zat echt van: “Wat
” :rofl:

1 like

Net Solo gezien. Leuke film, ook voor mensen die geen Star Wars films hebben gezien.

Eindelijk Infinity War gezien, mij iets te weinig emotionele momenten.

Spoiler

Vision’s 'einde’boeide me echt geen biet, Spiderman met Iron Man vond ik daarentegen echt zielig

Verder prima actie, aardige verdeling tussen de verschillende helden. Ik had het einde als scĂšne al ergens eerder verwacht. Wil dus deel 2 heel snel.

:heart_eyes::heart_eyes: voor Captain America’s baard en een lachende Bucky.

Haha ik moest verschillende keren huilen bij infinity :smile:

Ik ben wel benieuwd welke momenten.

Spoilers Infinity War

Ik moest de 1e keer huilen op het eind, toen Spiderman doodging. Wat vond jij nog meer emotioneel?

Ik was ook nog een keer op een woensdagmiddag geweest met kinderen duidelijk onder de aanbevolen leeftijd van 12 jaar. Die begonnen al vanaf het beginnen te huilen, toen Thor ‘dood ging’. En het begon weer toen Drax en Mantis ‘overleden’. En letterlijk op het eind bij elk overlijden. Het was geen huilen van een traantje laten, maar echt janken. De hele bios liet een zucht van verlichting toen we zagen dat ze vertrokken voor de post-credit scene.

2 likes

en @Enthusiasm Ik ben zelf best een jankerd, dus had wel wat meer verwacht.

Spoiler

Maar dat van Spiderman vond ik het zieligst. En Loki vond ik ook wel schokkend, toen dacht ik echt, ooh, gaan we al zo beginnen.

1 like

Citaat
Ik weet niet hoe een spoiler werkt dus durf het niet te zeggen hahaah