Filmtopic (Deel 1)

Ik kijk net op IMDb naar de reviews van Robin Hood…die zijn niet mals. Zit naar beneden te scrollen en tot nu toe is 4 het hoogste cijfer wat ik tegenkom :scream:
Ga denk ik toch maar kijken, al is het maar voor Taron Egerton… Iemand hier die kan bevestigen dat het echt een slechte film is?

Ik had moeite om me in te leven in het gehele verhaal omdat de kledingstijl ahistorisch was en er momenten waren dat de ongeloofwaardigheid te groot was. Hoofdpersonage is wel leuk om naar te kijken.

Zaterdag keek ik totaal onvoorbereid naar the Possession of Hannah Grace - het was echt wel een leuke horrorfilm, omdat ik zelf in een mortuarium heb gewerkt. Blijft creepy. Alleen tegen het einde vond ik het wat minder, maar dat is wel vaker met horrorfilms.

1 like

ik hierboven

1 like

Het was echt een slechte film. Bij mij liepen er een aantal mensen de zaal uit tijdens de film.

Ohh dat vond ik juist zó gaaf, dat ze ‘m bijna helemaal zoals het origineel hebben gehouden! Sowieso een mega aanrader om na de film terug te zien op YouTube: het volledige live aid concert met Queen, beslist een van de beste optredens allertijden! Je blijft naar die man kijken.

1 like

Iemand Widows al gezien?

Ja, goede film. Ik zou het omschrijven als een goede heist film.

2 likes

Ik vond 'm ook goed!

1 like

Gister eindelijk Bohemian Rhapsody gezien en wauw… vond het zo een mooie film. Ik was een beetje obsessed dus had al best veel trivia opgezocht, dan is het nog leuker om die momenten terug te zien in de film. Zoals dat ze op Live Aid werden gezien als een ‘bij act’.

En ik ben een beetje verliefd op Rami Malek, mag het met die kaaklijn?!:weary:

4 likes

Iemand all you need is love gezien? Is het de moeite waard?

Uiteraard cliché en voorspelbaar, maar ik heb vaak hardop gelachen! Vond hem erg leuk

2 likes

Heeft iemand Mortal Engines gezien? Zo ja, any good?

Ik ga vanavond naar Die Hard!!!
Zo’n zin in :smile:
Kreeg echt 2 maanden geleden e-mail van de bios dat ie ging draaien en had direct kaartjes gekocht , zonder overleg met vriend maar hij vond het alleen maar grappig dat ik zo enthousiast ben (komt door Brooklyn 99 :heart:)

1 like

Ik heb gisteren Wreck it Ralph 2 in de Pathé Unlimited Night gezien. Echt een leuke film, met eigenlijk best volwassen thema’s. Echt een aanrader.

Het heeft ook een mid- en postcreditscene dus niet gelijk vertrekken na de film als je die ook wilt zien.

5 likes

Leuker dan deel 1?

Ja, deel 1 vond ik ok maar niet geweldig. Deze is echt leuker.

1 like

Ik ga vanavond eindelijk naar Fantastic Beasts. Ben heel erg benieuwd na al jullie reacties

Had er niet zoveel van verwacht maar vond hem erg leuk!!

Ik vond hem erg leuk. Soms idd wel clichés, maar daar hou ik wel van.

Voor aankomend weekend wil ik naar wreck it Ralph en de week erna naar Mary Poppins. Er zijn weer een hoop leuke films!

Ik was er ook, heel leuk inderdaad! Wat was de post credit scene (in spoiler)? Twijfel of ik die heb gezien.