Filmtopic (Deel 1)

Ik denk niet dat je het hebt gezien, anders had je het wel geweten. En het is echt zo’n scène dat als iemand je vertelt wat het is dat de lol ervanaf is.

Als je echt wilt weten is het ook makkelijk online te vinden.

Huh, ik vraag er toch niet voor niks naar? Maar even opgezocht, had 'm wel gezien.

Ik kan mijn eigen vraag beantwoorden omdat ik de film gisteren zelf heb gezien, haha. Maar ik vond het echt een originele en toffe film! Heel erg mooi gemaakt, zeker de moeite waard van het 3d-effect. Leuk actiespektakel, de film kakt naar mijn mening ook niet in, het tempo zit er lekker in.

Ah ben benieuwd! In NL gaat Green Book pas eind januari uit maar ik heb er al zin in.

1 like

Weet iemand of je op kerstavond naar de bios zou kunnen?

Hmm, Pathe ligt juist niet in de buurt waar mijn vader woont… zucht. Maar misschien dat het dan ook bij andere kan :slight_smile:

Ja bij Pathe kan dat sowieso. Ook op kerst zelf!

2 likes

Vrijdag ga ik naar Ralph breaks the internet. Heel benieuwd, maar ook wel jammer dat deze film nog de typische John Lasseter formule heeft :expressionless:. Hopelijk verrast deze film me alsnog.

Met de kerst wil ik ook nog naar de film (single leven) en misschien dat ik dan naar die Spiderman film ga

1 like

Vandaag naar Wreck it Ralph 2 geweest! Ik vond het echt een hele leuke film, zeker een aanrader.

@SayMyName het eindstukje tussen de credits vond ik echt geweldig😂

Vandaag even een biosmiddag/avond gehad.

Ik heb Spider-Man into the Spider-Verse gezien. Mooie animatie, goed verhaal, grappig en zelfbewust. Echt een aanrader. Het heeft een post-credit scene waar ik hard om moest lachen.

Aquaman heb ik in 4Dx gezien, zoals verwacht wordt je behoorlijk natgespoten. Jason Momoa zonder shirt vind ik al gauw leuk, maar daarnaast was de film ook heel vermakelijk. Een beetje druk, vol verhaal, maar wel entertaining. Er zit heel duidelijk veel CGI in, maar dat vind ik niet storend. Ook hier weer een mid-credit scene, maar geen post-credit scene.

Als je maar 1 van de 2 films zou kunnen kijken, dan zou ik Spider-Man aanbevelen.

2 likes

De hele reden dat ik naar die film ga en terug verlang naar een hint Khal Drogo (ook al ben ik mij bewust dat dit een heel ander personage is).

3 likes

Ohhhh die wil ik zo graag zien. Jij al geweest?

Ik heb die afgelopen week gezien en ik vond hem heel erg mooi en goed!

1 like

Ja, ik vond deze ook heel erg mooi.

1 like

Shoplifters is weer zo’n pareltje van Kore-Eda Hirokazu.

Ik heb m ook gezien gister, zooooo’n gave film! Ik wil m zeker nog een keer zie. :grin:

1 like

Die heb ik net gezien, heel mooi!

Vorige week had ik wreck it Ralph 2 gezien.
Zo ontzettend teleurgesteld, wat een kut film.
Mijn zusje zegt net dat het een Disney animation film is, en geen Pixar! Wat een verschil dat dat maakt

2 likes

Ik heb gisteren Mary Poppins Returns gezien. Als je fan bent van de eerste Mary Poppins film, zou je deze film wel leuk vinden. Vergelijkbaar verhaal, melodie uit oude liedjes die terugkomen, veel nostalgie.

Ik vond de film persoonlijk wel oké. De film was iets te traag en duurde ook wat te lang naar mijn smaak. Ik moest echt mijn best doen om mijn aandacht erbij te houden. Emily Blunt is wel heel goed. De kindacteurs waren ook goed, normaal irriteer ik me bijna altijd aan kindacteurs, maar deze kon ik goed verdragen.

Ik was behoorlijk teleurgesteld in Mary Poppins Returns :sleepy: Het is eigenlijk een moderne kopie van de eerste film. Is op zich niet erg (indd lekker nostalgisch), maar het had leuker geweest als ze echt een nieuw verhaal hadden bedacht…

1 like