Filmtopic (Deel 1)

Vorige week Wrevk it Ralph gezien. Ik vond hem heel erg tegenvallen, terwijl ik wel van andere Disney films hou.
Vandaag Mary Poppins gezien. Leuke film, maar soms wel wat langdradig.

Ik zag ook dat in januari The hate u give in se bios komt. Ik heb dat boek gelezen, dus ben benieuwd naar de verfilming.

1 like

Woman at War gezien, wat een heerlijke film!

1 like

Ik heb nog een filmhuis kaartje:
Vanavond naar the shoplifter of op de bank met mijn nieuwe kat Lion kijken?

Ik vind shoplifters wel echt een aanrader!
Kun je ook een andere keer of moet je vandaag?

Oké, goed antwoord! Ik zie dat hij zondag ook draait, dus ga het dan doen! :slight_smile:

1 like

Ik heb Bumblebee gekeken. Echt 1 van de beste Transformers films van de afgelopen jaren. Wat op zich niet heel moeilijk is, want de afgelopen Transformers film waren echt verschrikkelijk.
Het verhaallijn is simpel, maar gewoon goed uitgewerkt. De soundtrack, eighties muziek, vond ik echt heel leuk en wordt ook in een originele manier in de film verwerkt.

Ik hoop echt dat Bumblebee veel geld gaat opleveren, zodat ze voortaan dit soort Transformers film maken in plaats van de typische Michael Bay transformer.

3 likes

Ohhh die wil ik nog graag zien. Alle drie de actrices vind ik top dus ben erg benieuwd!

Hij is heel tof!
Hoewel, ik kwam hier veel negatieve reviews tegen, blijkbaar valt ie niet bij iedereen in de smaak:
https://www.rottentomatoes.com/m/the_favourite_2018/reviews/?type=user

Ja, the favourite is echt heel leuk. Een grappige kostuumdrama met 3 vrouwelijke personages in de hoofdrol die geen flat character zijn. Echt een unicum.

Ben net bij de dirigent geweest. Goede hoofdrolspeelster!
Ik vond het verhaal over een vrouw die dirigent wil worden wel tof, maar jammer dat er een liefdesverhaal doorheen geweven zat. Was niet nodig wat mij betreft

Ik ga morgen naar Glass. Hoor er niet veel goeds over, maar heb het vorige deel ook gezien, dus toch maar ff kijken

Ik ga vanmiddag naar The hate u give. Ben benieuwd na het boek

3 likes

Ik heb gisteren How to train your dragon 3 gezien. Hij was cuteeeeeee.

Ahh oké leuk! Ik heb Unbreakable inderdaad niet gezien, maar dat kan ik vandaag nog wel even doen

Ik ben ook heel benieuwd naar The Hate U Give! @Moet

1 like

vond hem heel mooi, nouja mooi, het is een zwaar onderwerp maar op een respectvolle manier gebracht, heb ook het boek gelezen en het komt goed overeen.

1 like

Ja, die heb ik ook gisteren gezien. Echt gewoon een leuke film, die ook voor volwassenen prima is.

Ik heb ook Second Act gezien, die film met Jennifer Lopez. Op zich wel ok, maar als je er voor moet betalen zou ik hem niet in de bioscoop gaan zien.

1 like

Wat een indrukwekkende film. Ik zat regelmatig dat ik m’n tranen weg moest slikken.

Wat voor gevoel had je bij The Lobster? Ik vond dat zo’n vreemde, bizarre film, maar wel een tof einde. Ben benieuwd wat voor gevoel je aan de films overhield want ik hoop The favourite Morgen te zien en ben wel benieuwd! Dacht juist dat de laatste ook humoristisch was? Ik vond The Lobster niet om te lachen ofzo.

Ga vanavond naar glass.

1 like

De laatste film die ik zag (anderhalve week geleden) was Beautiful Boy en die vond ik echt prachtig! Heel mooi gefilmd, goede muziek, goede acteurs. Mooi verhaal! Wel wat traag. Ik hou daar heel erg van, maar ken veel mensen die dat saai vinden.