Filmtopic (Deel 1)

Instant Family was echt heel erg leuk! Ik ga woensdag naar een soort ladiesnight / prosecco premiere van Verliefd op Cuba.

Voor degene die het nog niet wisten ik houuu van dit soort slechte Nederlandse films en “spaar” ze allemaal :joy:

2 likes

Ik heb net een documentaire in de bios gezien, free solo. Over een solo klimmer (zonder touw of zekeringen klimmen) die een rots van een kilometer beklimt. Super indrukwekkend en hele mooie beelden. Vind het wel een aanrader. Ik kreeg echt enorme zweethanden haha, super eng wat ie doet.

1 like

Ja, ik vond hem echt een beetje naar/kreeg er een beklemmend gevoel van. :scream: Dacht ook waar gaat dit heeeen. De film is niet als verhaal bedoelt maar als beleving idd, las ik erna, dus in dat opzicht is het zeker geslaagd :joy:. De dans erin vond ik heel vet.

Ja die dans was leip he! Ik had erna juist wel zin in een feestje haha, komt ook door de opzwepende muziek denk ik :stuck_out_tongue:

1 like

Hoe was hij?

Ik weet niet of iemand al At Eternity’s Gate heeft gekeken, maar ik heb gemengde gevoelens. Ik vond dat de film het gevoel van eenzaamheid wel goed overbracht, maar de manier van filmen is ZO irritant (ja symbolisch bedoeld blabla) en Willem Dafoe is 25 jaar ouder dan Van Gogh was.

Leuk! Wel wat schrikmomenten maar niet de engste film ooit gemaakt ofzo haha. Ik zou hem wel aanraden!

Ik heb een film in 4DX gezien en het was me toch een ervaring man, fucking leip hoe hard die stoelen bewegen hahaha

4 likes

Klinkt grappig maar ik ben eigenlijk bewust nooit naar een 4DX film gegaan omdat ik bang ben dat al het schudden van de stoelen en het sprayen van water en weet ik het wat me gaat afleiden van de film. Ik ga het liefst op in het verhaal hoewel de meeste films die ze als 4DX films niet heel diepgaand zijn van wat ik tot nu toe heb gezien, hehe

The Hate U Give draait hier (Friesland) echt bijna nergens in de buurt, zo irritant… Leek me toch wel een populaire film.

Hoe werkt de programmering van Vue? Ik kan niet eens zien hoe laat welke films draaien as donderdag. Hallo het is Valentijnsdag?!

1 like

Komt vanavond online. Filmprogramma loopt van donderdag tot en met woensdag en wordt op de maandag ervoor online gezet.

1 like

Ja bizar he, je begrijpt bijna niet dat ze uiteindelijk toch hebben toegezegd terwijl de kans dat het mis gaat zo groot is. Het moet zo bizar traumatisch zijn om iemand op die manier om te zien komen, volgens mij kom je daar nooit meer overheen. Maar het zijn wel hele mooie beelden.

dit had ik de eerste 20 minuten ook! kon niet bezig zijn met de inhoud van de film haha ik was zo afgeleid door al die bewegingen, leek wel een aardbeving man

Kreeg net de trailer van de film ‘Yesterday’ als reclame op youtube en heb voor het eerst de reclame afgekeken. Lijkt me heel leuk! Gaat over liedjes van the Beatles (wel andere insteek dan Bohemien Rhapsody trouwens) en is van makers van Love Actually geloof ik.

edit: oke, release datum is pas in juni 2019. Ik ben alweer stil.

4 likes

Vorige week Green Book gezien, echt heel mooi!

Vanavond naar The Prodigy, ben benieuwd. Hoop dat ie goed eng is haha.

1 like

Heel benieuwd idd naar the Prodigy, ik heb ook echt weer eens zin in een goed enge film, veel plezier alvast!

Ik vond The Prodigy eerder een thriller dan echt eng, eng.

(Op netflix heb je nu een film die Aterados ofzo heet, en die vond ik pas eng! Alleen het einde viel wat tegen, maar daar hebben alle horrorfilms chronisch last van)

iemand tips voor films zoals the davinci code, angels & demons, shutter island?
houd ervan om mijn hersenen te kraken (want dat doe ik niet al veel genoeg op mn werk :roll_eyes:… )

Niet in de bios, maar ik ben echt fan van Memento en The Prestige!

3 likes