Filmtopic (Deel 1)

Is Time Freak leuk? Haha wel echt een tienerfilm volgens mij, maarja Otis <3

Ik heb hem vorige week gezien en vind hem heel leuk! Ook onverwacht verloop vond ik. M’n moeder vond er niks aan vanwege het telkens verder en teruggaan in tijd.

Vandaag naar Verliefd op Cuba geweest en wat een slechte film.

1 like

Haha ik ga morgen naar Verliefd op Cuba, ben benieuwd. Heb je wel kunnen lachen, of alleen maar omdat het zo slecht was?

Ik vond het echt t slapste verhaal ooit. Alleen de parel is grappig (en Jan zou ik echt doen). Verder zonde van je 11 euro.

1 like

Ik vond het wel leuk!

1 like

Ik heb wel kunnen lachen, maar vooral omdat het idd zo slecht was. We hadden ook een jongen/man die alleen was en overal commentaar op leverde, dus daar lag ik continu dubbel om. De parel was idd wel een grappig stukje!

1 like

Sinds ik een abonnement heb ga ik vaak naar de bioscoop. Vind het echt leuk! Even korte reviews van de films waar ik ben geweest.
Happy Death Day 2U: slecht verhaal, meer grappig dan eng
Bohemian Rhapsody: tweede keer dat ik ben geweest, vind het echt een leuke film
The Prodigy: goede film, maar niet echt eng
Verliefd op Cuba: slecht, vond hem ook niet grappig (veel mensen in de zaal duidelijk wel, hoorde vaak om de flauwste grappen mensen helemaal stuk gaan)
Brugklas de tijd van mijn leven: best vermakelijk voor een kinderfilm
The Mule: goede film!

Vanavond naar Cold Persuit! :biggrin:

3 likes

Instant Family is echt een aanrader! Echt heel leuk!

6 likes

Ok ik had het denk ik in het verkeerde topic geplaatst, maar ik kijk erg uit naar deze film:

Ik had the Wife nog willen zien maar die draait denk ik niet meer. Wachten tot hij op Netflix komt dan maar.

6 likes

Ik heb gisteren Capharnaum gezien, echt een hele mooie intense film.
Nog toffer is dat de acteurs gewoon ‘van straat’ zijn geplukt. Ze achteren indrukwekkend goed!

2 likes

Ik heb Cold Persuit gezien. Ik vond hem vermakelijk, maar niet heel goed. Een stuk minder actie dan verwacht en een beetje vaag verhaal

Gister Escape Room gezien. Best een vette film, niet geheel vernieuwend maar ja. Voorstukje vond ik wel te veel prijsgeven.

Ik ga maandag naar
Vice, Glass en Vals :laughing:
Wie doet er nog meer wel eens een bioscoopdagje met meerdere films achter elkaar?

ik doe dat ook weleens met mijn vriendinnen! als we bijv. ff een paar films moeten in halen haha

Ik ben vorige week naar Mid90s geweest, vond hem heel goed. Ik vond het vooral tof om te merken dat er mensen aan hebben gewerkt die daadwerkelijk veel weten over de skatescene. Je merkt vaak toch dat die scene door mensen die er niet in thuis zijn neer wordt gezet op basis van hoe ze denken dat het er aan toe gaat. Dit voelde veel echter. Ook details als welke karakters welke merken droegen bijvoorbeeld, er was echt aandacht aan besteed en dat vond ik tof.

2 likes

Haha super leuk, ultiem chill dagje! Doe het ook vaak alleen, vind dat ook heerlijk

1 like

Ik heb gisteren ook escaperoom gezien. Vond hem wel ok. Geen mega topper, ook niet super slecht.

1 like

Jaaaa sorry voor deze dode mus. Nog even geduld hebben :scream:

1 like

Onlangs Vice gezien. Van tevoren had ik er niet zoveel zin in toen ik las dat de regisseur een nogal specifieke manier van filmen heeft, met veel gekke beelden erdoorheen en soms een rare scene, maar eigenlijk vond ik het verrassend goed passen bij het verhaal. Vooral de tweede helft was goed

Gisteren naar If Beale street could talk geweest. Vond het een mooie film! Wel ietwat sloom en the twee main characters hebben steeds dezelfde gezichtsuitdrukking. Maar wel hele mooie beelden, en goed onderwerp en verder ook goed uitgevoerd.

Wil vandaag naar Mid90s, even kijken hoe laat ie draait.

Afgelopen week naar Verliefd op Cuba geweest. Wel vermakelijk, je hoeft er niet bij na te denken. Niet echt van daverend niveau maar dat had ik ook niet verwacht haha