Filmtopic (Deel 1)

Ik heb eindelijk Eight Grade gezien. Echt een hele goede film. Aan de ene kant heel herkenbaar, want dat gevoel van de brugklas is herkenbaar. Aan de andere kant ook zo anders omdat dit zo’n andere generatie is vooral technologisch gezien, maar is denk ik wel een realistische weergave.

1 like

Laatst naar Cold Pursuit geweest. Ik hou echt van Liam Neeson dus misschien ligt het daaraan, maar vond hem echt verassend leuk. Het is niet perse een typische Liam Neeson actiefilm, meer dark comedy dan thriller. Zeker de moeite waard als je van dat soort films houdt.

2 likes

Zondag heb ik Destroyer gezien. In de trailer leek het veel actie en spanning, maar dat viel nogal tegen. Het was een vrij langzame film. Wel een goed verhaal

Ik ben dit weekend geweest, vond hem ook erg leuk idd!

1 like

Jongens: Lego Movie 2. Hij is geweldig.

1 like

Mind the gap gezien, echt een verrassende goede eocumentaire. Vond het een goede film!
Er zijn zoveel films uit nu, en vind het moeilijk om keizes te maken :stuck_out_tongue:

Zojuist Captain Marvel gezien. En de film was veel leuker en beter dan verwacht. Heb wel paar keer met tranen en kippenvel gezeten (maar goed ben gevoelig typje) . Ik kan niet wachten nu tot Avengers Endgame :heart_eyes: .

Ik ga morgen! Heel veel zin in, zo benieuwd!

1 like

Ik heb Captain Marvel gezien, ik vond hem heel leuk. De gezichtsverjongingstechniek zag er goed uit, niet heel duidelijk CGI, maar realistisch. Verhaallijn is snel. En als je de nineties enigszins bewust hebt meegemaakt is er ook veel nostalgie, echt heel veel toffe bekende nummers.

En zoals gewoonlijk bij Marvel films zit er een mid- en postcreditscene bij dus tot het eind blijven zitten.

Voor wie één van beide films gezien heeft. Naar welke film zal ik vanavond gaan?

  • Escape Room
  • Cold Pursuit

0 stemmers

Ik ga vanavond naar Escape Room en heb er erg veel zin in! Goede verhalen over gehoord. Cold Persuit vond ik persoonlijk niet zo leuk.

1 like

Escape Room was leuk! Vermakelijke film, heb me niet verveeld.

Thanks voor het stemmen allemaal :blush:

3 likes

Gisteren naar Captain Marvel geweest, maar vond hem best tegenvallen na alle goede verhalen. Wel vermakelijk, maar vond het iets te onrealistisch ofzo? Niet zo goed als de laatste paar Avenger films.

Die Fury krijgt op het einde een geüpdate pager van haar. Toen herinnerde ik me iets dat volgens mij op het einde van Avengers: Infinity War hij snel een berichtje daarmee stuurde. Vast naar haar, dat vond ik wel een toffe verwijzing :yum:

@anon45507601 Het is gewoon een verhaal op zichzelf, dus je hoeft niet perse een Marvel-fanaat te zijn.

1 like

shit nee wat stom, was even vergeten dat Marvel altijd een filmpje heeft na de credits :sweat_smile:

Vond het verhaal zelf ook wel leuk hoor maar op het einde vond ik het iets too much. Ze is dan wel een superhero, maar nu lijkt ze onverslaanbaar ofzo :stuck_out_tongue:

Ter ere van internationale vrouwendag net met mijn moeder naar On the basis of sex geweest. Wij werden er wel blij van!

1 like

On the basis of sex = hele interessante mooie film! Zeker aanrader

1 like

Ik heb vandaag Vice gezien. Vond ‘m goed! Vind het een interessant onderwerp maar had wel gewild dat ik even mijn kennis had opgefrist over een aantal zaken.
De restaurant scène met de menu’s vond ik prachtig en heel accuraat! (Geen spoiler)

Vandaag draait hier Forrest Gump in de bioscoop. Echt leuk als ze dat soort films af en toe draaien!

5 likes

Ik vind zondagmiddag zo’n heerlijke bioscooptijd, zeker met dit weer. Vanmiddaag draait o.a. Green Book en the Favorite. Iemand ze gezien?

Ik heb pajaros de verano gekeken.
Interessante film, vette verhaallijn. Maar op den duur vond ik het storend dat ie zo traag was? Heel stom want mijn vrienden hadden dat niet, dus zal wel aan mij liggen.