Filmtopic (Deel 1)

Ik vond Shazam erg leuk! Wat mij betreft wel een aanrader

5 likes

ik vond fighting with my family erg leuk! Lekker humor zo nu en dan. En Vince Vaughn is toch echt geweldig.

1 like

Ja ben ik net ook geweest en vond 'm ook leuk!

Summary

Heb vooral heel hard gelachen om de suitcase wedgie

1 like

Ik ben net terug van Dumbo maar vond het echt helemaal niks. Vond hem ook helemaal niet emotioneel of wat en de humor vond ik heel erg flauw. Heb echt op m’n horloge gekeken tussendoor en dat heb ik haast nooit. Echt jammer!

Ga vanavond naar Pet Sematary. Iemand al geweest?

Yes! Vond de opbouw van de film een beetje vreemd; aanloop naar het verhaal was lang en dan is het vrij snel afgelopen. Vond het wel een vermakelijke film!

1 like

Is hij erg eng? Na de trailer durfde ik eigenlijk niet te gaan, maar misschien valt het wel mee? In trailers zitten vaak ook alle spannende stukjes van de hele film.

Ik vond het meevallen! Moet wel zeggen dat ik een film ook niet zo snel echt eng vind.

1 like

Zaterdag naar Dumbo geweest, vond het echt een mooie film. Donderdag naar Baantjer het Begin, heb alle afleveringen van Baantjer gezien dus wist meteen dat ik hierheen wilde!

1 like

Ik ben gister naar Little geweest, maar vond het helemaal niet grappig? Had nav de trailer verwacht dat ik echt zou lachen maar gebeurde nauwelijks. Veel flauwe en cliché grappen.


Ik vind dit typisch een film waarbij alle grappige momenten al in de trailer zitten
.

Ik vond hem echt goed! Ben benieuwd wat jij ervan vond!

Ik vond het meevallen. Maar ligt er misschien ook aan of je vaker horrorfilms kijkt

1 like

Ik vond hem heeeeel tof! Heb het boek niet gelezen, maar vond hem erg spannend. Beetje zelfde sfeertje als IT en die vond ik ook nice.

1 like

Ah jammer, want ik wilde hem nog gaan kijken.

Ik heb Fighting with my Family gezien. Op zich wel prima, maar wat mij betreft iets te veel The Rock en net iets te weinig verhaal.

Ai okee, ik heb dus helemaal niets met the rock :joy: ga ‘m nog wel kijken denk ik

Het boek is ook echt goed, aanrader!

1 like

Ik heb afgelopen week Pet Sematary gezien. Ik vond hem best wel eng, maar persoonlijk wel prima te doen. Ik vond hem alleen niet zo spannend wat ik wel jammer vond. Ik vond het ook matig dat de eerste helft van de film niks gebeurde wat niet in de trailer te zien was. Ik zat maar te wachten tot er eens wat zou gebeuren.

Ik heb ook Dragged Across Concrete gezien. Die vond ik niet zo. Pas tegen het eind werd het een beetje spannend. Maar het bleef super traag gaan allemaal.

Vanmiddag Shazam gekeken en hoewel ik er niet veel van verwachtte bleek het een hele leuke film te zijn! Hardop gelachen en dat doe ik, als zure kantoortrut, natuurlijk nauwelijks. Heb me echt vermaakt, én er gebeurde veel wat niet in de trailer zat.

Pet Sematary heb ik vorige week gezien en vond ik ook tof, juist omdat hij niet zo eng was. Alleen een stukje backstory vond ik eng, maar kon gewoon slapen 's nachts en daar was ik blij mee haha.

3 likes

Ga eindelijk a star is born zien haha maar in het filmhuis waar ik ben hebben ze geen stoelen op reservering dus dat is best lullig want ja mensen schuiven nog steeds niet altijd aan waardoor er mensen ook gewoon niet kunnen zitten

Net terug van The Curse of La Llorona. Net zoals de rest van The Conjuring/Annabelle films weer behoorlijk eng! Vond hem erg leuk!

1 like