Filmtopic (Deel 1)

Geen Rotterdam maar wel makkelijk bereikbaar vanuit Rotterdam: Euroscoop in Schiedam. Ligt naast Schiedam Centrum. Ga ik heel vaak naar toe en daar hebben ze pauzes!

1 like

Aaaah veel plezier! Baal echt dat ik deze week heel veel werk, denk dat ik pas 1 mei heen kan. :unamused:

1 like

Ook veel sterkte morgen dan. :joy: Hoop dat Endgame het waard is hahah, al heb ik er wel vertrouwen in.

1 like

Ik ga met koningsdag! Sorry Willy

1 like

Ik ben net terug van een Avengers marathon! De film is geweldig, maar geen post-credit scene. Dus als je moet plassen zou ik gewoon gaan in plaats van de hele aftiteling afkijken.

3 likes

Mijn standaard rondje op Reddit 's morgens maar even afgekapt, want de topreacties waren op de meest random threads ā€˜verborgen comments niet openen, Endgame spoilerā€™. Ik ga vanavond en wil het niet zo kort van te voren verpesten voor mezelf :grimacing:

@SayMyName Ah dank voor de mededeling, scheelt weer even wachten vanavond!

Afgelopen maandag naar bunuel geweest. Erg tof, maar vind het toch vaak lastig om me echt on te leven bij een animatiefilmā€¦

Trouwens voor de liefhebbers van arthouse achtig films:
Cinetree.nl/cadeau
Actiecode is PAASEI
Kun je een maand lang gratis films kijken. The imposter is een aanrader!

12 likes

Ik ga morgenavond met mā€™n moeder naar Endgame, maar ik overweeg om vandaag ook te gaan :sob: Is de film het waard om 'm 2 dagen achter elkaar te zien? :grimacing:

1 like

Mijn vriend zegt van wel! Hahaha
Hij kwam vannacht om 3:45 thuis van de bios en vanochtend zei hij dat hij echt zin had om vanavond met mij weer de film te gaan zien :grin:

Nou beter dat er geen end credits in zitten. De vorige keer had ik ze geskipt, omdat mijn blaas op knappen stond :sweat_smile:

2 likes

Oh ik moet wel even bijkomen van Endgame hoor :dizzy_face:

Endgame was echt ziek goed

2 likes

Ik ga vanavond naar Endgame en ben zoooooooo hyped door jullie hysterisch positieve reacties hier, haha. ZIN IN

2 likes

Same! Ik zit nu al mā€™n moeder onder te spammen met berichten dat ik er zin in heb :joy:

Haha zoveel enthousiasme hier. Ik heb dus nog nooit een avengers film gezien, volgens mij mis ik ietsā€¦

Jep! :grin:

@Booklover ik drink en eet altijd alles tijdens de trailers op. Ja, dom :joy:

1 like

Wow! Endgame scoort ook gewoon een 9,2 op IMDB. Ik heb ook nog nooit een Avengers-film gezien en ik heb heel erg het gevoel dat ik iets mis :joy:

1 like

Ik heb Greta gezien en ik vond hem best wel tof! Spannend, maar op een rustige (?) manier. Alleen het eind vond ik wat minder.

Gaat nog zakken, denk ik. Is altijd zo bij IMDB.

1 like