Filmtopic (Deel 1)

Vond End Game ook echt epic. Denk ik de gaafste bioscoopervaring ooit, gewoon de reacties erbij en de opbouw ervan. Nu wil ik het liefst meteen weer gaan haha.

1 like

Is Endgame ook leuk om te zien als je verder niks hebt gezien? Ik word nu heel benieuwd van al jullie berichtjes.

Gister naar endgame geweest. Vond hem ook echt zo vet!

Nee dat denk ik niet. De opbouw van de verschillende films maakt hem zo gaaf. Alle 22 hoef je ze indd niet te zien maar toch zeker de voorgaande 3. Ik raad het je wel aan :ok_hand:

1 like

Endgame was tof! Maar ik moet stiekem zeggen dat mijn verwachtingen misschien te groot waren vanwege jullie lyrische berichten? Ik vond hem wel vet maar sommige dingen ook weer erg voor de hand liggend. Maar wel een veelbewogen film, van humor naar spanning naar drama. Er zat een jongen naast mij, hij zal een jaar of elf zijn, en die zat echt te huilen met tranen en tuiten op de schoot van zijn moeder, jeetje.

1 like

Ik zou er persoonlijk dan niks van snappem

1 like

Als je helemaal niets hebt gezien is het verhaal eigenlijk niet goed te volgen. Dan wordt het 3 uur lang wie is dat, waarom doen ze dat, waarom is dat grappig/zielig/verrassend? Dat is dan eigenlijk zonde van de tijd.

Als je het echt wil kijken zonder voorkennis zijn er wel samenvattingen op youtube van de Marvel Cinematic Universe meestal tot aan Infinity war. Infinity War zou ik zoals eerder gezegd wel kijken.

Net Endgame gezien. Maar eh, ik vond hem best tegenvallen :sweat_smile:

1 like

Ik heb hem ook net gezien en ik wilde hier precies hetzelfde komen zeggen
Jeetje wat duurde die lang ook zeg

Bid voor m’n blaas plz. Ik ga zo kijken :sweat_smile:

2 likes

Teringjantje wat een goede film. Gelukkig niet gehuild en ben op het juiste moment naar de wc gegaan.

Maar serieus… teringjantje??? Wtf vertalers

4 likes

Hoe heten die andere 3? Ik moet me dit hele weekend alleen gaan vermaken :wave:

Avengers
Avengers: Age of Ultron
Avengers: Infinity War

Hebben jullie trouwens al de Endgame functie van Google ontdekt? Als je zoekt op Thanos dan verschijnt naast je zoekbalk de handschoen. Moet je op klikken!

2 likes

Even in spoiler, maar vraag over een scène aan het eind van endgame:

Tijdens de scène van de begrafenis van Tony zoomt de camera op een gegeven moment van het water naar het huisje. Als een na laatste (als ik dat goed onthouden heb) staat rechts in beeld een blonde, jong uitziende jongen. Niet Peter Parker, obviously. Wie was dit?

1 like
my thoughts/spoiler maybe

De nieuwe Iron Man miss oid? Edit: is namelijk dat jochie uit eerdere film"

2 likes

Is inderdaad die jongen uit Iron Man 3

1 like

Net ook geweest <3 Het was zoooo goed. Was even bang dat het zou tegenvallen na alle berichten hier, maar het was nog beter dan verwacht :heart_eyes:

heb ook meerdere keren wat tranen gelaten. De standaard scenes maar vond de scene dat al diw vrouwen op een gegeven moment samen aanvielen echt mooi.

1 like

Ik heb weer een aantal films gezien

A private war
Duurde lang, soms wat matig geacteerd. Door het onderwerp wel de moeite waard.

Endgame
Ik vond het veel te lang duren, en erg voorspelbaar. Flauwe humor ook.

Green book
Erg van genoten, goede acteurs en mooi verhaal

Later deze week ga ik naar Hotel Mumbai

Endgame

Ik snap het niet. Letterlijk iedere levende ziel die ik ben tegengekomen heeft deze film opgehypt. “Niet gaan” en “Wtf” en “Je gaat sowieso janken”. Dus ik dacht er gaat een fucking ziek unhappy end komen. Maar heh? Zat echt met droge ogen naar de aftiteling te kijken. Mis ik een soort van grap? Dat iedereen die de film had gekeken moest zeggen dat hij bizar was? Ik ben echt, heel serieus, in de war.

Edit: Zit nu ook jullie reacties terug te lezen in dit topic, en vraag me af of ik het emotioneel spectrum van een kanarie heb.

1 like

Ik heb vandaag Shazam gezien en ik vond hem echt heel leuk!

1 like