Filmtopic (Deel 1)

Ik had precies hetzelfde. Je bent niet alleen:)

1 like

Ik ben gisteren naar After geweest! Echt zoetsappig en cliché maar daar had ik wel zin in, en binnen dat soort films vond ik het wel een goede :smile:

Endgame

Oh je bent zeker niet de enige hoor, vond het einde ook voorspelbaar. Ik moet wel altijd bijkomen van dit soort films, omdat er zo veel gebeurd in korte tijd. Heb ik wel alles gezien en 3 uur je aandacht erbij houden vind ik wel behoorlijk lang na een werkdag.
Het enige waar ik dan nog soort van emotioneel van kan worden is het feit dat dit de afsluiting is van al die films. Films die ik samen met mijn beste vriendin heb gekeken, met mijn vader of broertje. Altijd toeleven naar de nieuwe film en dat is voor deze generatie dan nu klaar. Gewoon goede herinneringen aan de afgelopen jaren.

1 like

Ik heb gister After gezien. Mega cliché en voorspelbaar. Dat hoeft geen probleem te zijn als het nog leuk, grappig of op een andere manier vermakelijk is. Maar de scenes waren mega langzaam en saai. De helft van de film waren ingezoomde shots van de hoofdrolspelers, zij met haar schattige en onschuldige zwoele blik en hij met zijn stoere en boze zwoele blik. Nope was niet mijn film.

Samenvatting

Ik moest vooral huilen, omdat ik het einde mooi vond. Ik hou echt van Peggy dus daarom

3 likes

Nee ik wist helemaal niet dat er boeken van waren! Ik denk naar aanleiding de film ook niet dat ik ze zal gaan lezen :yum:

welke is leuker: pet cemetery ofwel curse of la llorena?

Precies dit haha, dikke fangirl (en obsessie) hiero

Curse vonden we mwah … die andere lijkt me echter veel slechter haha. Zou zeggen curse!

1 like

Pet Sematary was best tof! La Llorona heb ik niet gezien.

1 like

Net terug van After.

It was bad. Ongeveer 80% bestond uit ingezoomde zwijmelde blikken van de hoofdrolspelers en te voorspelbaar/ongeloofwaardig. Weet ook niet wat ik had verwacht want ik vond de boeken ook vrij kut.

2 likes

Ik ga zaterdag éindelijk naar Endgame want ik denk niet dat ik nog langer spoilers kan ontwijken. Wilde eigenlijk in IMAX zien maar dat zit helemaal vol :sob: dan maar gewoon 3D

2 likes

Baantjer het begin was best oké! Miste een beetje de charme van Piet Römer, hoe hij in café Lowietje tot de oplossing van de moordzaak kwam (mijn favoriete moment elke aflevering hoor) maar Waldemar is ook leuk! Wel heeeel anders dan de serie.

Iemand Le Grand Bain al gezien?

Ik ga vanavond! Heel veel zin in. Ik laat je morgen weten hoe hij was.

1 like

Hotel Mumbai geweest. Goede en indrukwekkende film!

1 like

Ik ben naar Little geweest, vond hem wel leuk.
Dit weekend ga ik naar Corgi

Inmiddels gezien dus. Het concept van een aantal mannen van middelbare leeftijd met mislukte levens die in een synchroomzwemclubje zitten is natuurlijk hilarisch. Het was vaak heel grappig en er werd veel gelachen in de zaal maar de film an sich vond ik matig. Hij duurde naar mijn mening te lang voor zo’n ‘luchtige’ film. Sommige stukjes waren langdradig en ik vond eigenlijk dat ze te veel personages een beetje uitdiepten. Ze hadden beter een of twee personages goed kunnen uitdiepen of er een lange serie van kunnen maken.

TL;DR: Grappig, geen fantastische verhaallijn, wel een lange zit.

2 likes

Ah thanks voor je review! Ik denk dat ik 'm nog wel ga zien in de bios binnenkort maar ik ga vandaag eerst naar Greta, die lijkt me ook leuk.

Wow endgame!

2 likes