Filmtopic (Deel 1)

La Ilorena vond ik wat tegenvallen helaas maar Pet Sematary vond ik echt goed! Echt een aanrader :slight_smile:

1 like

Ik ben uiteindelijk naar pet sematary geweest, ik vond hem ook echt goed!

Detective Pikachu gezien. De Pokémon zijn wel heel leuk gemaakt, maar de film zelf heeft wel een zwak plot hoor haha.

Je krijgt wel een pakje met twee Pokémonkaarten, dat is wel grappig haha.

Weet je wat ik stom vind? Dat je moet bijbetalen voor de Ladies Night bij Pathé. Ik snap het. Maar vind het wel stom.

hotel mumbai vond ik écht heel intens
spannend, triest… alles

1 like

Je krijgt toch gratis eten en drinken? En er is toch een bingo?

Oeh die wil ik nog zien! Bedoel je dit in (voor films dan) de positieve zin van het woord? Hoeveel sterren geeef je hem?

De keer dat ik ging was het een klein glaasje bubbels bij binnenkomst en een stukje muffe sushi. Bij Ladies Night de Luxe was er wel meer eten hoor, maar daar betaal je nog meer voor bij,

Weet ook niet waar ineens de behoefte vandaan kwam zo’n mopperbericht te plaatsen :thinking:

Uhm in positieve zin hoe de filmmakers dit zo aangrijpend en goed hebben neergezet
Je zit constant in spanning en ik had constant een brok in mijn keel omdat het gebaseerd is op waargebeurde situaties
Het is zó eng in de zin dat je bijna kunt begrijpen hoe het is om een aanslag mee te maken
Zo verdrietig en… ja, moest er echt van bijkomen :slightly_frowning_face:

1 like

Deze wil ik heel graag zien, maar volgens de app draait die in geen een Vue bioscoop. Heel apart, omdat ik wel in die bios de trailer heb gezien en laatst nog werd gebruikt in een reclame voor de Vue pas

Is dat standaard? Nu je het zegt klopt het misschien wel haha, kan me wel iets herinneren van een meer popcorn en flesje icetea.

Wilde gisteren gewoon spontaan gaan en dacht ‘hoera, ik heb een abo, dus het kost geen drol’. En toen was het €7,50 en aangezien mijn laptop in coma ligt (thee overheen laten vallen), ik net verhuisd ben en ik schade aan mn auto heb gereden ben ik toen vanuit financieel oogpunt toch maar niet gegaan en verdronk ik een beetje in zelfmedelijden en was alles stom. :relieved:

Ja, helemaal mee eens. Plot is inderdaad niet heel sterk, wel een grappige vermakelijke film. Sommige grapjes zijn niet helemaal geschikt voor kinderen, maar volgens mij hebben kinderen dat niet eens door.

1 like

Ben naar After geweest. Lekker simpel. Vond de chemie goed en Hardin lekker

Ik snap echt nog niet waar die over gaat na 3 x de trailer gezien te hebben … haha
Daarom ga ik morgen naar hustle ipv after

1 like

Hustle is toch pas vanaf 16 mei in de bioscoop te zien?
Maar laat maar weten hoe die was, ik ga denk ik volgende week!

Heb nog eens gecheckt maar hier draait ie echt morgen al en ik woon niet in een grote stad :joy:.

I’ll let you know!
Heb die trailer echt dik 5 x gezien

1 like

Bij ons draait hij ook al, ga er morgen heen

Ik vind Hotel Mumbai echt een aanrader! Zeker heen gaan! Ik snap ook precies wat @Enthusiasm bedoelt, ik had ook echt dat ik hem eng vond omdat het je aan het denken zet dat het echt ook hier zou kunnen gebeuren. En hoe het dan zou voelen als je die paniek hebt als bijv iemand die je kent daar binnen zou zijn

3 likes

Ik heb The hustle net gezien en ik vond het een leuke film!

2 likes

Ik ben vandaag naar Singel 39 geweest, vond hem heel leuk! Het niveau is beter te doen dan een film zoals verliefd op Cuba.

1 like