Filmtopic (Deel 1)

Aaah bah. In den haag was pas ook serieus de zaal ontruimt tijdens die film. Waren ook mensen opgestaan en opeens verspreidt over de zaal gaan zitten ofzo. Overal politie en helikopter.

1 like

Iemand tickets kunnen bemachtigen voor finale games of thrones in Pathé?

1 like

Ik ben naar Baantjer geweest en ik vond het leuk :smirk:

1 like

Ik was naar de hustle en heb echt gelachen haha. Ik vond het accent van Anne Hathaway wel tenenkrommend maar Rebel Wilson was echt weer geniaal. Met een drankje op is hij extra leuk

1 like

Ja, ik vond het ook een grappige film. Niet heel hoogstaand, maar wel vermakelijk.
Dat accent snapte ik ook niks van, leek nergens op.

Ik denk dat Anne misschien weinig aanleg heeft voor talen, want dat stuk in het Nederlands klonk echt nergens naar.

Heb em vanavond gezien en vond het ook erg vermakelijk. Maar vooral dat Franse accent was echt raar!

De trailer van een nieuwe film met Seth Rogen vond ik ook veelbelovend!

1 like

Dat stukje NL van die man klonk echt als een google translate stem haha.

Vond hem ook wel vermakelijk ja, bizar onrealistisch maar wel grappig want he, Rebel :heart:

Ja, ik ga naar Ede. Ben zo benieuwd! Is het bij jou gelukt?

Nee helaas niet!

ik ga deze week naar Greta
is die heel eng of valt het wel mee?

Ik vond ‘m helemaal niet eng! Maar vond het ook geen goede film, beetje een combi van tienerfilm/komedie/thriller. Geen succes als je het mij vraagt.

1 like

Ja, via mijn unlimited pas.

@charlotx

Ik heb heel misschien een kaartje over voor de voorstelling in Ede. Een vriendin van mij weet dit weekend namelijk pas of ze moet werken of niet. Ik weet niet of Ede voor jou te doen is, anders mag je dat kaartje wel hebben?

Ik vond het opzich wel een prima film, maar wel heel traag. De spanning bouwde langzaam op zegmaar, op het einde werd hij wel spannend, beetje sick ook? Ik hou normaal gesproken niet echt van enge films haha maar dit viel me nog wel mee dan

Net terug van Hotel Mumbai, heel intens en heel goed! Hele zaal zat ook mee te leven/roepen, iedereen werd er volgens mij echt door gegrepen.

Nee helaas niet, net te laat, wilde in breda gaan maar nu ga ik de aflevering gewoon thuis kijken.

Hee aah super lief! Thanks! Maar Ede is helaas iets te ver reizen, moet de dag erna ook weer vroeg werken helaas.

1 like

Ik heb John Wick 3 gezien. Als je de eerste 2 films kent dan is deel 3 daar een intensere grotere versie van. Ik kan dit type actiefilm met veel geweld weinig verhaallijn wel waarderen, dus ik vond het een leuke film.

3 likes

ik vond the hustle echt heel grappig!
love allebei die actrices

2 likes

Ik heb Aladdin gezien. Ik vond hem leuk, grappige film. Hij is wat langer dan het origineel met ook een aantal
nieuwe liedjes en karakters. Ze proberen ook wat karakters uit te diepen wat ik niet altijd heel geslaagd vind.

Ik vond persoonlijk Robin Williams als genie leuker, maar misschien komt het ook omdat ik die versie gewend ben. En Will Smith is niet de beste zanger om hem dan extra liedjes te geven vond ik niet helemaal geslaagd.

Ondanks al mijn gezeur vond ik het wel een leuke film. Echt jeugdsentiment.

1 like