Filmtopic (Deel 1)

huh, had hij extra liedjes? dacht dezelfde als robin williams in het origineel

oh grapje dacht dat hij ook arabian nights had gezongen omdat hij wel die personage insprak maar google says no

Nee, Will Smith heeft ook Arabian Nights ingezongen. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Aladdin_(2019_soundtrack)

En die vond ik ook zo matig gezongen. Ik zou het ook ontkennen als ik het geweest was.

2 likes

Ik ben al 2 jaar niet in Pathé Arnhem geweest, weet iemand of de biostray er nog is?

Ik heb the sun is also a star gezien en ik vond het helemaal niks

Afgelopen week naar Aladdin in 3D geweest. Super mooi gemaakt maar verder niet echt een “wouw” Disney film

Met Hemelvaart naar John wick 3 ohhh yeah!

En wil ook super graag naar Godzilla, love mijn monster films

Ik snap eigenlijk niet waarom ze die geest niet gewoon volledig animatie hebben gemaakt? Waarom er per se iemand voor casten?

Ook voor naamsbekendheid denk ik, Will Smith genereert wel veel goede PR

1 like

Yes! Toen Pathé Zwolle net open was beloofden ze ze ook maar helaas.
Zag dat ze van colaflessen worden gemaakt maar geen updates verder.
En las dat ze niet meer worden gemaakt.
Ik vind ze geniaal ik wil er 1 stelen :smiling_imp: maar ik ben te braaf.

1 like

Disney weet dat dat bij zijn muziek hoort, hoop ik voor ze hahaha!

OT:
Ik wil trouwens nu wel Eddie Murphy als Mushu bij Mulan (zal wel niet gebeuren maar toch)

Ik heb net Aladdin ik 4DX gezien en wow, dat is wel een beleving joh!
Het was tevens mijn eerste 4DX film maar ik vond het heel vet. Ook een meelevende zaal die mee ging klappen met liedjes en ging juichen op het einde enzo.

Wel grappig: Op de rijen voor mij zat een vrij irritante klas. De vrouw naast mij heeft een paar x gezegd dat ze stil moeten zijn en ik ook een keer. Maar op een gegeven moment krijg je een ‘duw’ in je rug als effect en die jochies zo: “mevrouw was u dat??!” :joy:

5 likes

Wow 4D? Wat moet ik me daarbij voorstellen, ook bewegende stoelen enzo?

Ik vond Alladin ook echt leuk! Liep met een grote lach de zaal uit

Heb ook zin in die film over the beatles!

1 like

Jaa de stoelen bewogen mee, er wordt wind over je heen geblazen, er zijn lichtflitsen, en de stoelen trillen ook. Verder is er nog geur maar dat heb ik niet echt geroken bij Aladdin. Oh en het is in scenes met sneeuw en ijs ook echt koud! Qua beeld is de film ook in 3D

Ik vond het bij deze film echt wel iets toevoegen, je beleeft de film intenser. Ik zat nu een beetje aan de zijkant maar de volgende keer zou ik in het midden willen zitten.

Edit: je voelt ook lichtjes water over je gezicht gesprayd

3 likes

Dit is in Rotterdam toch?

Ook (de Kuip). Zelf ben ik naar Pathé de Munt (Amsterdam) gegaan

1 like

In Den Haag op Scheveningen zit het ook. En buiten de Randstad in Eindhoven, Maastricht en Nijmegen.

2 likes

Ik heb vorige week bij de steak preview Iron Sky 2 gezien. Film was zo slecht dat het grappig was. Heb er echt om gelachen.
Deze week De Libi gezien. Vond ik erg leuk! Nederlandse film, maar heel anders dan de standaard Nederlandse films.
Bij beide films liep 3/4 van de zaal leeg aan het begin. Ik vind dat toch bijzonder. Als je toch al in de bios bent kijk je die film toch lekker af. Als je naar de steak gaat weet je ook gewoon dat er een film draait die meestal niet uitkomt bij ons in de bioscoop. Als je een standaard film wil zien, moet je niet naar de steak gaan.
Hebben jullie ook zoiets als een sneak preview/verrassingsfilm bij jullie bioscoop? Ik vind het super leuk om mega diverse films te zien en dat het altijd een verrassing is wat je te zien krijgt.

Naar The Hustle geweest, was een beetje zo zo. Opzich wel vermakelijk, maar geen €10 waard om in de bios te kijken

Donderdag naar Endgame

1 like

Ik vond Aladdin echt mega-geweldig!!! Ben verliefd op Yasmine ook. Echt prachtig. Ik was met m’n moeder en ze kon niet geloven dat de dieren nep waren en een paar minuten nadat ik haar had overtuigd vroeg ze:

“Maar Kroepoek, zijn de mensen dan wel echt?!”

13 likes

Net geweest en ik vond hem ook echt heel leuk!

1 like