Filmtopic (Deel 1)

Endgame was pretty legendary btw, vooral het eind omfg <3

1 like

Gisteren Rocketmen gezien. Super leuke film! Waarschijnlijk nog leuker als je meer van zijn liedjes kent dan ik.

1 like

Ik ben gisteren geweest. Vond hem ook erg leuk! Lekker over the top en moest echt huilen met die scènes met zijn ouders.

1 like

Was dat serieus tijdens Hotel Mumbai :astonished:? Ik kwam hier om te posten hoe intens (en goed gemaakt!) ik deze film vond dus was even aan het kijken of er al wat over gezegd was. Maar wow dat is wel sick.

Ja, ik kan ook wel echt voorstellen dat de rest van de zaal hier bang van werd
https://www.ad.nl/den-haag/paniek-in-bios-tijdens-film-over-aanslagen-mannen-staan-op-en-verspreiden-zich~ae961cdb/

1 like

Zag deze net voorbij komen :stuck_out_tongue: (ik heb dit met alien en dino films dus no shame in your monster game)

2 likes

Hahaha precies dit. Ohh en ik ben ook gek op dino films! :see_no_evil:

Nou net naar Godzilla geweest. Even ranten hoor

Samenvatting

Pfff nou naar mijn mening was er veel te veel ‘people drama’ dan dat er fucking monsters in beeld waren. En als ze in beeld waren was het de hele tijd shaky cam tijd. Pfff ook waren er continu explosies die dan weer in beeld waren ipv de monsters. Ik was echt een beetje teleurgesteld man :joy: Er zaten zeker wel wat coole scènes, maar veel te weinig naar mijn zin. Mehhh

1 like

Haha zo mee eens, behalve de graphics en de muziek een ontzettend slechte film haha. Had er zoveel van verwacht, meh

1 like

Nou idd! Veeeeel te veel tijd werd er gestoken in het ‘verhaal’. Sorry hoor ik zit daar niet voor het ‘verhaal’ en zeker niet voor zo’n middelmatig plot :joy:

1 like

Ik heb Long Shot net gezien. Mega aanrader, heb erg hard gelachen

Ik heb hem ook net gezien! Dacht bij de trailer van naahh weet niet. Maar vond hem ook echt super leuk!

1 like

Ik heb net ook Long Shot gezien. En een paar keer hardop gelachen (niet zo hard als de persoon naast mij, wow). Was leuk!

Samenvatting

En twee van m’n lievelingsliedjes zaten in de film :blush:

Ja, ik heb ook Long Shot gezien. Echt een laugh out loud film. Leuke film, echt een aanrader.

Heb gisteren Aladdin gezien. Super vet! Ik ben mega enthousiast, echt de beste remake tot nu toe. Zo tof gedaan, visueel heel mooi en heb meerdere malen hardop gelachen.

5 likes

Is een unlimited pas van PathĂŠ het waard? Er komen zoveel goede films uit, maar ik wil eigenlijk niet weer aan iets vastzitten

Een vriendin van mij heeft het en zij vindt het heel chill. Gewoon omdat ze kan gaan wanneer ze zin heeft. Als je het niks vindt kan je het na een tijdje toch weer opzeggen?

1 like

Ik weet niet of je ING hebt of iemand kent met rentepunten, maar daar heb je nu een actie 3 maanden voor € 33,-. Wel fijn om een keer zo uit te proberen!

Nee Rabo :sob: Echt zo oneerlijk

Als je twee keer of vaker per maand naar de film wil gaan is het echt chill. Sinds ik die pas heb ga ik ook veel vaker en ga ik ook vaker naar een film die niet 100% mijn favoriet gaat worden, maar gewoon voor de leuk is. En je krijgt een beetje korting op eten en drinken, dus dat scheelt. Én sinds kort kun je je ook aanmelden voor Pathe all stars en dan spaar je voor gratis popcorn, koffie, nachos upgrade, super chill!
Alleen in januari vind ik het aanbod wat karig, maar juist nu is het feest qua filmaanbod!

#nospon

3 likes