Blind getrouwd België

Een meisje dat ik ken, heeft deze week een mail gehad met een hele vragenlijst die ze moest invullen dus ik denk dat de selecties toch nog doorgaan op dit moment? Hoop het haha!

1 like

Keep going, love it!

Ik vind Sonny zo saai

En vind Laura veel leuker overkomen in deze aflevering eigenlijk.

Tati ook, maar dat vond ik de afgelopen afleveringen ook al. Iedereen is zo hard voor haar…

2 likes

Als je nu weer Nick en Christophe samen zag, zo jammer dat ze niet meer samen zijn.

2 likes

Oh ik vond Laura nog altijd heel irritant. Ik kan er niet precies de vinger op leggen maar ik vind haar echt niet leuk.

Inderdaad saaie aflevering zeg. Alleen Nick en Christophe hun deeltjes waren leuk. Haha ik zie net dat fair-trade Belgium over Christophe heeft gepost op Facebook

3 likes

Oehhhhh

5 likes

Voor de geinteresseerden: blind getrouwd Australië seizoen 7 wordt nu uitgezonden op vtm2 of te herbekijken op vtm go (en in Nederland via videoland). Het wordt besproken in het married at first sight topic :blush:

2 likes

Zou je het aanraden? Is het eerder serieus zoals in BE of is het echt typische reality om mee te lachen?

Het is de eerste keer dat ik de Australische versie kijk en tot nu toe lijkt het wel een stuk meer drama (en wellicht meer geregisseerd? Of misleidend gemonteerd) dan de Belgische blind getrouwd.

1 like

Zijn Winnie en Jonah eigenlijk nog steeds samen?

Ik denk het wel, er staan foto’s van hen samen op de instagram van zowel Winnie als Jonah.

1 like

Ze hebben alleszins een oproep voor kandidaten gelanceerd in mei ofzo, maar geen idee of er effectief opnames hebben plaatsgevonden/gaan plaatsvinden. Niet evident om zo’n programma veilig te filmen in een tweede coronagolf. Geen groot trouwfeest dan iig.

Ja het stond deze ochtend net in de krant, de koppels zijn ondertussen al getrouwd!

3 likes

Ah leuk !

Ja @Eddie ik kijk ook te hard naar zo’n dingen uit nu. Zelfs boer zkt vrouw was de voorbije weken een mini hoogtepunt van mijn week geworden omg :flushed:

2 likes

Vanavond in Telefacts gaat het over seksuologen dus het is wss gelinkt. Zag net ook reclame van Christoff en diezelfde seksuoloog/expert

Ja inderdaad! Christoph maakt op instagram ook steeds reclame, linkt naar de post van Winnie over de seksuologe, deelt het in zijn stories…
Het gaat dan wel echt wat ver met de spon vind ik hoor, kwam zelfs in het nieuws dat er steeds meer mensen naar de seksuoloog gaan dus ik hoop toch dat dit gewoon echt waar is en dat dit niet gewoon reclame is voor seksuoloog Filip :sweat_smile:

1 like

Oh jee, ik vroeg me ook al af of het spon was toen ik het deze morgen zag. Hopelijk kunnen Winnie en Jonah er een leuke sofa (eetplaats, japans toilet? geen idee hoeveel zoiets schuift) van kopen als hun verbouwingswerken achter de rug zijn. Als het waar is.

Ik denk dat ze ondertussen al hun hele uitzet bij elkaar hebben :joy:
Vandaag was het spon van Ici paris xl, hello fresh heb ik al vaak gezien, mistral home, bella pierre,… echt abnormaal. Dat je eens iets doet zoals hello fresh oke maar zij lijkt gewoon echt alles aan te nemen

Haha, ik ben duidelijk naïef. Ik volg ze zelf niet op insta, maar Nick wel. Dat is ook een Hello Fresh promomachine.

1 like

Ik heb iedereen al een tijd terug ontvolgd maar zie net in die telefacts aflevering dat er nog een ander koppel uit een ander tv-programma ook meedoet. Dit ruikt idd naar spon voor seksuoloog Filip vind ik ipv een documentaire… Er komen tot nu toe geen nobele onbekenden in voor

Haha ja en ik zag net dat hij ook reclame maakt voor ici paris xl. Het ijzer smeden als het heet is…