Ik heb hem ook binnen! Haha het valt niet op dat hij tweedehands is toch?
Hij kostte maar 1 euro trouwens!
Ik heb hem ook binnen! Haha het valt niet op dat hij tweedehands is toch?
Hij kostte maar 1 euro trouwens!
Hahaha fantastisch, deze is gewoon antiek!
Hoe gaat het met jullie leesvorderingen?
Bij mij wat moeizaam, even wennen aan de tijdsgeest haha.
Bij mij gaat het ook wat moeizaam. Vindt het lastig om er lekker in te komen en ik weet niet zo goed hoe dat komt. Misschien ook de tijdsgeest? Ik had dezelfde struggles bij Jane Eyre.
Morgen haal ik het boek op bij de bibliotheek maare van jullie berichten word ik nog niet heel vrolijk. Als het net zo’n strijd oplevert als toen met Jane Eyre dan weet ik niet of ik het uit ga krijgen. Vond dat boek echt niet door te komen namelijk…
Oh wat leuk Rebecca, die staat al zo lang op mijn lijstje. Ik zie het nu pas en ik weet niet of ik het voor de datum nog ga lezen maar hier meelezen vind ik sowieso leuk als dat niet lukt.
De verfilming van Hitchcock is ook echt een aanrader trouwens.
Oh wat leuk, ik dacht dat op netflix alleen de nieuwe film uit 2020 stond.
Edit: ik kan nog wel wat oefenen met lezen blijkbaar, je zegt duidelijk youtube
Ja klopt op Netflix alleen de nieuwe! Maar die vond ik zelf ook wel erg leuk. Vind Lily James ook een goede actrice.
Helemaal leuk om die dan ook nog te gaan kijken ter vergelijking haha. Veel te doen nog voor de deadline
Oh ik kwam even kijken want ik had onthouden dat de einddatum 21 februari was (en ik ben pas op 1/3) maar het is 28 februari als ik het goed begrijp? Gelukkig nog tijd genoeg
Ik vind het fijn weg lezen maar het voelt zooo ongemakkelijk, echt goed geschreven. Maar ik lees over het algemeen ook graag ‘oudere’ boeken met een heel andere tijdsgeest dan nu, ik lees dat sommige mensen hier er wat moeite mee hebben?
Nou ik heb hem vanmorgen uitgelezen
Even kijken of ik de nieuwe film nog ga kijken vanavond
Wat goed! Ik moet nog wat pagina’s! Hoop dat ik het morgen red.
Helaas was de editie die ik had aangevraagd Engels. Nederlands bleek de bibliotheek niet eens te hebben. In het Engels vond ik het niet te doen. Sla over deze keer om mee te praten, maar ben wel erg benieuwd hoe jullie het vonden!
@LaPetiteRobeNoire welke filmeditie ga je kijken?
De Hitchcock versie uit 1940 heb ik jaren geleden al eens gezien (het verhaal is daar een beetje anders dan in het boek en dat wist ik ook). Dus ik was van plan om in ieder geval de nieuwe Netflix versie te bekijken, misschien ook de oude nog wel een keer.
Ik vond het boek een echte pageturner trouwens, grappig hoe dat kan verschillen.
Helaas niet gered, ik hoop het boek morgen of overmorgen uit te hebben.
Ik vind het zo tof dat ik het boek eerst heel lastig vond om in te komen, en nu wil ik zo graag weten waar het verhaal nog heen gaat en is het idd een page turner! Heeeel leuk, intrigerend verhaal
Ik heb hem ook nog niet uit. Had het boek weggelegd omdat ik niet echt door het begin heenkwam. Maar na jouw berichtje ga ik het nog een kans geven:)
Haha ok ik wacht nog even af tot meer mensen het boek dan uit hebben en er iets over te zeggen hebben.
Ik ben ook nog bezig met de laatste hoofdstukken. Ik zal morgen mijn gedachten in dit topic zetten!