Boekenclub: All Fours - Miranda July

Ik had niet eens gezien dat het zoveel pagina’s zijn. Als het een goed boek is maakt het niet zoveel uit. Een slecht boek wat dun is is dan een stuk rotter. Of nou ja dat is mijn ervaring. Leuk in elk geval dat er een boek gekozen is.

6 weken lijkt mij ook prima!

Leuk, ik ga meelezen! Heeft iemand ervaring met boeken van Jonathan Franzen? Is zijn schrijfstijl makkelijk te lezen in het Engels?

1 like

Heb net het ebook gekocht. Had nog een 5 Euro voucher dus heb 3 Euro betaald (Engelse editie) :blush:

Op scribd staat het audioboek ook (in het Engels) voor de liefhebbers.

1 like

Ook op Storytel idd!

1 like

Ah nee zo te zien hier ook :sob: Wat zonde.

En op Nextory!

Haha laten we sowieso dan voor het volgende boek max 200 blz doen :stuck_out_tongue:

En shit zeg ik dacht idd dat ik op het boek van Britney Spears Crossroads had gestemd :sob: Nu wil ik niet meer hoor!!! Balen
Whaha, stel je voor:

afbeelding

4 likes

Bij de bieb hier hadden ze de nederlandse versie nog op voorraad! Een dikke pil inderdaad. Ben heel benieuwd.

3 likes

53 forummers voor je in de rij! :joy:

3 likes

Ik heb het boek inmiddels binnen, er staat geen inhoudsopgave in maar sommige hoofdstukken zijn veel korter dan andere wat ik zo snel zie.

Ik wil best een opzetje maken voor een planning, maar hoeveel pagina’s lezen per week is haalbaar?

• 50 p/w
  • 75 p/w
  • 100 p/w
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ik heb het boek net in de stad gekocht, ben heel benieuwd! :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Jonathan Franzen – Kruispunt – Smitakis Boekenlust Nu ben ik nog nieuwsgieriger naar dit boek. Nou we zullen zien of het boek op tijd beschikbaar is in de bieb.

3 likes

Leuk, ik ga ook meedoen denk ik. Heb het goede voornemen meer te lezen want zit te veel op mijn telefoon als ik ‘vrij ben’

5 likes

Het boek is best wel lastig te verdelen :sweat_smile: Vooral het eerste hoofdstuk na Pasen is heel lang (105 pagina’s).

Verdeling 1 (6weken, minimaal 70 maximaal 105)

Verdeling 2 (7 weken, minimaal 36, maximaal 105)

Verdeling 3 (9 weken, minimaal 32, maximaal 105)

1 like

Ik vind zelf 9 weken wel heel lang. Doen we dan bespreken als het boek uit is of elke week ?

Ik vind het zelf eigenlijk het leukste om het boek gewoon te bespreken als iedereen het uit heeft. Zo’n verdeling is wat mij betreft niet nodig!

Ah ik zag dat het eerder per week een paar hoofdstukken was en dan die hoofdstukken bespreken. Vandaar een verdeling. Maar eerst lezen en dan bespreken is natuurlijk ook een optie. Misschien polletje erin gooien? :stuck_out_tongue:

Het maakt mij allemaal niet uit.

3 likes

Per week bespreken of aan het eind hele boek bespreken?

• Per week pagina’s van die week bespreken
  • Aan het eind het hele boek bespreken

0 stemmers

Edit:
Andere optie:

• Iets van drie keer tussendoor bespreken

0 stemmers

1 like

Ik lees niet eens mee met dit boek :slightly_smiling_face: maar elke 50-70 pagina’s lijkt me een beetje too much, soms lees je dan onbelangrijke dingen om te bespreken. Aan het eind is ook zonde, want dan kun je dingen vergeten zijn. Dus zou iets er tussen in doen, 3 momenten ofzo inplannen op elk 1/3e van het boek.

1 like

Goeie! Ik heb die optie er ook bij gezet