Oké, ik geloof dat ik een groep op Goodreads heb aangemaakt. Hij is privé, dus als het goed is vraagt hij om je gebruikersnaam (op FF) als je lid wilt worden. Klik om lid te worden!
Engels, want kan m lenen in die versie.
Yess dit lijken mij ook hele fijne boeken om te doen!
Edit: en ik ga Emma in het Engels lezen
Moet ik de titel voor deze maand aanpassen? En moet er nog iets in de openingspost? Dan kunnen we dat voor ieder boek doen als jullie @moderators taggen.
Ziet er goed uit!
Hoi! Ik wil nog meedoen als dat kan! Niet meegedaan aan de poll, maar dit boek lijkt me ook heel leuk!
Ik doe mee! Leuk!!
Ik heb niet kunnen stemmen, maar ik ben blij met de keuze!
Ah fijn! Dacht al inderdaad van misschien dat het niet kan als jullie al begonnen zijn, maar zal het boek dan maar even gaan lenen!
Zo leuk dit! Ik word er helemaal enthousiast van. Ik ga hem op m’n ereader zetten en ga deze week op vakantie. Dus ideaal want deels kan ik hem dan onderweg lezen.
Ahh wat leuk zeg! Ik heb honderd jaar eenzaamheid ook al veel te lang in mijn kast staan om een keer te lezen, maar ik denk dat ik ook ga meelezen met Emma! Goede stimulans om wat regelmatiger te lezen
Oehhh misschien ga ik ook nog wel een mooie uitgave kopen want de pond staat toch laag (vet goede reden ja ja)
(Op Bookdepository is hij wat goedkoper!)
Ik ga nu even kijken welke editie het makkelijkst is om op mijn ereader te zetten, misschien dat ik voor het eerst ooit direct via mijn Kobo download. :,)
Edit: gelukt!
Heb ‘m ook bestel, jaaa zo’n zin in!!
Leuk, Emma!
Ik zit nu nog op m’n werk dus straks eventjes kijken of ze het bij de bieb hebben of anders ergens op de kop tikken.
Ik ben heel benieuwd hoe het zal zijn, ik denk superleuk om samen te lezen en erover te kunnen praten. Ik ga het op mijn e-reader zetten, de vertaalde versie maar wel ouderwets.
Vrijdagen, zodat er (in theorie) in het weekend tijd is om te discussieren, want ik denk dat de meeste mensen dan meer tijd hebben dan doordeweeks? Ik wel iig, dus als de deadline op zondag is is het lastiger voor mij om snel mee te discussieren ivm werk etc. Maar misschien hebben jullie wel allemaal heel andere ritmes en roosters natuurlijk die minder gebonden zijn aan de werkweek.
Ik vind dit zo’n leuk initiatief!!!
Leuk! Ik ga morgen even in de kringloop kijken of ze hem hebben.