Boer zoekt vrouw

Het nieuwe seizoen begint weer op 1 september!


Leuk dat er weer een vrouw bij is!

Wie heeft er nog meer zin in het nieuwe seizoen?

  • ik!
  • ik niet

0 stemmers

2 likes

Het is nu alleen de voorstelaflevering toch? Dus is maar 1 aflevering die gelijk valt met Expeditie Robinson (gelukkig!)

Ik dacht dat het volledig naar de zondag was verplaatst, maar zou wel fijn zijn als dit niet het geval is.
Kan ik gewoon beide programma’s ‘live’ kijken :smile:

Ja, het is wel allebei op zondag. Maar ik bedoelde dat BZV nu toch maar 1 aflevering is, omdat ze alleen de boeren gaan voorstellen. Dan gaan er nog maanden overheen voor de rest van de serie volgt. Dus gelukkig maar 1 aflevering die gelijk valt met ER :smile:

Ik heb het nu een jaar of 3 niet gezien maar denk dat ik wel weer klaar ben voor een portie oer-Hollandse tv!

Vanaf begin 2020 begint de zoektocht, dus ik denk op het tijdslot van Heel Holland Bakt dat ergens begin januari de finale heeft.

3 likes

Ik heb er niet echt zin in, maar ga wel kijken. Ik hoop dat dit seizoen niet zo saai is als het vorige. Daarvan had ik de laatste afleveringen niet afgekeken

Die vrouw staat wel een beetje awkward buiten de groep alleen

Natuurlijk, niet aan gedacht haha, geen probleem dus :stuck_out_tongue:

1 like

Ik ga ook weer kijken! Voor het 3e jaar op een rij. Hopelijk is er dit keer niet weer zo’n Marnix.

Yes, zin in! Alleen ik vind yvon jaspers toch zooo iriitant…

3 likes

Oeh wat heb ik hier ontzettend veel zin in!!

Ik dacht serieus van de week ‘oh ik heb weer zin in bzv, zouden we nog lang moeten wachten?’ Yessss zin in. Al moeten we vast tot november wachten tot het echt begint.

ik dacht dus eerst ook dat het effectief al begon 1 september, maar het is enkel dus maar de voorstelling zodat mensen brieven kunnen schrijven :slightly_frowning_face:
maar we kunnen iig al gaan aftellen

1 like

Noo zo lang :frowning:

Zitten er al meer mensen klaar voor? Of is iedereen overgestapt naar de commerciëlen? :face_with_monocle:

Ik zit klaar!

Ik durf het bijna niet toe te geven maar het ultieme gezelligheidsgevoel is een aflevering van boer zoekt vrouw, kopje thee en een chocoladekoekje.

Die eerste man is wel leuk

5 likes

Haha die gast met zn kameraad. Ik denk meteen aan die opa met “mien bruder was geen kameraad van mien”

Huh waarom doet Annemiek mee, leuke meid en 25?? Zij moet echt honderden brieven krijgen.

Annemiek is volgens mij hartstikke leuk!

1 like

Die vrouw is echt knap joh

2 likes