@Zemraluani Toch viel Aad wel mee, het was vooral Ina die kattig was.
Dat “Ik wil dat je weggaat” kwam uit de (epische ) LuckyTV.
@Zemraluani Toch viel Aad wel mee, het was vooral Ina die kattig was.
Dat “Ik wil dat je weggaat” kwam uit de (epische ) LuckyTV.
Oooooooh ja lucky tv dat was t
Alsof ze net gereanimeerd is of zo, wat een gekke pose.
En nog wat boer Richard voor de liefhebbers.
Wat een engnek.
Die bleek uiteindelijk voor de logeerweek al te zijn gaan daten met één van de logees.
Zo die Jouke kwam ff lekker misogyn uit de hoek zeg, ben benieuwd hoe dat gaat ontvouwen. Al zal hij voor het “logeren” zoals Yvon dat zo irritant noemt vast geen bijdehand type durven kiezen.
Ik heb het even terug gekeken maar vind wat hij zegt eigenlijk niet zo gek. Hij verwoord het misschien onhandig, maar er zijn de afgelopen jaren genoeg andere mannen geweest die het verwoorden als ‘ik zoek geen boerin’ of bijvoorbeeld ‘ik wil geen paardenmeisje’ en daar vallen we ook niet over
Ho ho ho Mussel hoor!
Geert woonde niet in mijn geboortedorp (gelukkig!!)
Oeps, sorry
Grapje hoor. Het zijn ook praktisch dezelfde namen. En het ligt ook zo goed naast elkaar Erg creatief bedacht allemaal
Ik keek even op de website en het valt me op dat Hermans hoofd zo veel groter is dan dat van Fleur!
of ligt het nou aan de foto?
Leuk stel trouwens
Haha Herman staat dichterbij, maar Fleur heeft ook een wat kleiner/ronder gezicht denk ik.
op welke manier onder de indruk?
ik vond haar zelf echt een vervelende overdreven luisterboek-stem hebben
Ik vond dat echt de leukste logeerweek van allemaal. Allemaal van die verlegen miepies die er vol-le-dig in zaten met hun gevoel. Een van die meiden ging toen ook nog vertellen hoe stom ze hem vond omdat ze was afgewezen Dat was echt een leuk seizoen ook.
Ja ik ben er nog! Kon er afgelopen weekend niet bij zijn maar ben er zondag weer helemaal bij #zinin
Ik ook maar ik vraag mij af of ze boer Evert dan niet gaat overheersen. Maar zijn karakter is nog niet echt duidelijk. Hij lijkt nu verlegen maar hij zal vanzelf wel loskomen denk ik, dus we gaan het zien. Ben benieuwd of hij haar kiest.
Die vrouw heeft inderdaad echt een luisterboekstem. Misschien wordt ze nu wel gebeld door Storytel of zo’n soort bedrijf haha.
Omg ik dacht een van die foto’s bij boer @evert te herkennen. Hoop dat ze mag logeren
Echt stom kan volgende week ook niet samen met jullie kijken
Kennen jullie de leuke samenvattingen al van Rick Evers?
Ben benieuwd naar de dates vanavond.
Komt t er wel op? In de app zie ik heel Holland bakt (niet) staan
Oh kut echt?
Ja weet niet zeker hoor! Kan 't zo snel alleen niet vinden. Hoewel ze vorige week wel steeds “volgende week” zeiden