Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #2 (Deel 1)

Love dit wel

20 likes

Hahaha wie zegt dit?

1 like

Hahaha

2 likes

Maud :thumbsup:

8 likes

Ah vond het verhaal over Rob en Miranda in de webserie heel cute! Ben benieuwd naar hun date! Lief om ze zo zenuwachtig te zien

1 like

Die aanhalingstekens ook?

6 likes

Alle mannen bij Janine:

32 likes

Omfg wat een armoe

2 likes

Ik vind Maud echt heel leuk en oprecht!

7 likes

De webserie duurt echt te kort :-1:t2:

2 likes

Haha waarom de boze en geschokte emojis? Vond het wel leuk om iemand te zien die echt zichzelf is en die het over andere dingen heeft dan koeien en of de wekker nu al afgaat

3 likes

En ze houdt van Bløf :sob::sob:

5 likes

De webserie is ook echt leuk! Jammer dat het maar zo kort is. Ik ben heel benieuwd naar de date van Rob & Miranda en Hilda & Tjitse. Jammer zeg dat Hilda niet door was, ik denk dat mannen wat minder vaak schrijven.

1 like

Ik werd echt ongemakkelijk van het aantal drie zoenen in deze uitzending, dat keert wat mij betreft niet terug post-coronacrisis :woozy_face: ook sommigen echt bij alle gelegenheden

15 likes

Als je begint over grote knotsen ben je mij kwijt

10 likes

Moet nog steeds hardop lachen hierom ik ben zo kinderachtig

2 likes

Ja oke haha.
Maar ik vond het vooral leuk ze niet-standaard dingen zei, vind het voor de rest ook maar oeverloos gegiechel

1 like

Vooral het stukje over Hans vind leuk…
Waarom is die link Fins? :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Same, vind het ook gewoon een heel raar concept. Die boeren (alsof ze the holy grail zijn) lekker de dates aftasten en jij zit daar dan met je goede gedrag. Zou daar zo geen zin in hebben lol

3 likes

Zo ik heb bijgelezen en de afl verder afgekeken. HOE doen jullie het om te kijken en te forummen tegelijkertijd? Ik krijg dan echt maar de helft mee van alles :sweat_smile:

Nu de Belgische versie kijken :grin:

1 like