Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #2 (Deel 1)

Ik hoop dat Rob en Miranda een relatie krijgen. Zij lijken mij echt een leuk stel, hoop voor ze dat het klikt. Vind het lief hoe hij eraan denkt om een high-tea te doen op de eerste date, gesprek klonk leuk ondanks het ongemak en die camera erbij.

1 like

Zou dit echt alles zijn wat Janine heeft gezegd bij de afwijzingen? “Leuke dag maar ja … ik weet het ook niet?”
Nou oke doei

3 likes

Denk dat Janine niemand gaat vinden. Annemieke 2.0 maar dan iets minder saai (ook al is zij ook echt saai).

14 likes

De webserie is zo schattig ongemakkelijk.

2 likes

Wendy op dat bed in de preview word zo ongemakkelijk van haar :smiling_face_with_tear:

3 likes

Daar wil Rob zo op JUMPEN :sob:

Pff dat collectief geheugen werkt ook niet echt. Ik ga haar even opzoeken voor de volgende aflevering.

1 like

Ja Floortje naar het einde van de wereld zat zij in

afbeelding

3 likes

Dat je een goed hoofd hebt om karikatuur te tekenen dat wil toch niemand ooit horen :dizzy_face: :gun:

2 likes

Die vrouwen die allemaal op die handen geilen i can’t. Volgens mij heeft maud in haar fantasie al allemaal dingen met die handen gedaan omg :joy:

1 like

Ik kan echt niet wachten totdat Jouke zn ware aard naar boven komt en zo’n opmerking maakt bij die vrouwen en dat ze er alle drie tegenin gaan (hoop ik dan maar :smiling_face_with_tear:)

19 likes

Ja pff, ik zat al te denken. Stel die 2 zijn nu bij elkaar en dan zie je dat hij dat over je gezegd heeft :tired_face:

1 like

Ik krijg ook echt de kriebels van haar. Het lijkt wel alsof ze zo “sociaal handig” denkt te zijn dat ze daarmee zo’n sociaal ongemakkelijke man denkt te kunnen doorgronden, brrr. Zo veel te aanwezig en geforceerd ehg ik krijg er echt verzorgers vibes van

12 likes

Maud wordt op twitter ook behoorlijk afgezeken. Ik las zelfs een tweet waarin iemand zei kun je die pijl en boog niet op maud richten. Wtf

1 like

Echt dat een fucking Fries over je zegt dat je niet hip of modern bent

De audacity.

28 likes

Ik gok het laatste want hij vond de vorige keer die ene chick ook heel sexy gekleed ‘met dat bloot’ toen ze een jurk tot over de knie aan had.

15 likes

Dat boerenleven trekt me Ăźberhaupt niet, ik zou het nog geen week volhouden op een boerderij ergens in Friesland of Limburg.

8 likes

Ik hoop dat Jouke zich een potje schaamt na het zien van de laatste aflevering maar ik heb er een hard hoofd in. In de eerste aflevering (dacht ik?) Maakte hij ook bizarre opmerkingen over dat een vrouw geen veearts moest zijn en bah etc. Ik dacht toen al WTF. Hij wil gewoon een onderdanige vrouw die zijn kinderen opvoed en hem voert want dan hoeft hij niet zelf meer pasta te koken. In die vent zit echt 0.0 romantiek. De definitie van een lompe boer.

16 likes

Naar aanleiding van Maud’s handenfetisj heb ik gisteravond in bed de handen van m’n vriend eens goed bekeken en ze gemasseerd met handcrème. Hij vond het heerlijk en ik ook. Thanks Maud! :pray: :raised_hands: :raised_hand_with_fingers_splayed:

15 likes

Met maud mee! Hondenuitlaatservice ipv coach :smile:

8 likes