Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #2 (Deel 1)

Ik gok het laatste want hij vond de vorige keer die ene chick ook heel sexy gekleed ‘met dat bloot’ toen ze een jurk tot over de knie aan had.

15 likes

Dat boerenleven trekt me überhaupt niet, ik zou het nog geen week volhouden op een boerderij ergens in Friesland of Limburg.

8 likes

Ik hoop dat Jouke zich een potje schaamt na het zien van de laatste aflevering maar ik heb er een hard hoofd in. In de eerste aflevering (dacht ik?) Maakte hij ook bizarre opmerkingen over dat een vrouw geen veearts moest zijn en bah etc. Ik dacht toen al WTF. Hij wil gewoon een onderdanige vrouw die zijn kinderen opvoed en hem voert want dan hoeft hij niet zelf meer pasta te koken. In die vent zit echt 0.0 romantiek. De definitie van een lompe boer.

16 likes

Naar aanleiding van Maud’s handenfetisj heb ik gisteravond in bed de handen van m’n vriend eens goed bekeken en ze gemasseerd met handcrème. Hij vond het heerlijk en ik ook. Thanks Maud! :pray: :raised_hands: :raised_hand_with_fingers_splayed:

15 likes

Met maud mee! Hondenuitlaatservice ipv coach :smile:

8 likes

Aw ik vind dit heel leuk! Van docent Nederlands naar hondenuitlaatster

1 like

Oh ze komt wel leuk over in dit fragment, een stuk rustiger. Ik snap nu ook beter waarom ze voor Evert geschreven heeft.

3 likes

Nog tien minuten

Post je mee?

• Jaaa

0 stemmers

3 likes

Ahw Everts broer in de lappenmand.

2 likes

Tip: teletekst 888, dan kan je Evert verstaan.

9 likes

Ook bijzonder dat Janine in haar bedrijf tijd heeft om naar Curaçao te gaan

1 like

Zo Janine woont wel mooi zeg. Jammer dat het in Limburg is.

6 likes

Wat irritant zo’n vroege arrivé

6 likes

Wat is een internetbedrijf?

4 likes

Etsy webshop?

1 like

“VOLK”

2 likes

Janine gaat denk ik hetzelfde als Annemiek doen; alles teveel beredeneren en uiteindelijk alleen blijven na de logeerweek.

26 likes

Lekker hakken aan naar de boerderie ook

4 likes

Pakt gelijk haar alleen momentje :grimacing:

2 likes

Mijn man: “die vrouw (Wendy) is wel handig om bij je te hebben als je het plafond moet witten”. :rofl:

11 likes