Wendy doet me denken aan Vera van Geert. Vind ik meh
Ik ga helemaal stuk om die Koop die in de keuken ligt. Wtf ![]()
Janine wilde hele lange mannen en woont in een kabouterhuisje? Ziet er overigens wel schattig uit.
Dat huis waar ze logeren is van haar ouders zei Yvon, denk dat haar eigen huis te klein was voor 3 logees ofzo
De webserie Hilda en Tsjitse was echt schattig, ook die oudere man lijkt gelukkig met de boswandeling. Echt bzv stijl, een enorm blok kaas meenemen op bezoek ![]()
Het lijkt wel alsof geen enkele vrouwelijke boerin iemand via het programma heeft gevonden? Annemiek niet, die vrouw in die kopjes, annemarie met haar diepzinnige frikandel of kroket vragen, bertie niet (ofja deels).
Steffi wel!
Oja klopt! Dat seizoen heb ik niet echt gevolgd maar ze hebben hun dochter haar 2e naam zelfs Yvonne genoemd.
En Michelle met de champignons die alleen maar op de bank lag
Ja, en volgens mij boer Agnes ook!
Jaa die volg ik nog op instagram, zo leuk gelukkig samen! Met baby en alles
O god die melkmachine brings back memories. Klinkt net zoals een kolf ![]()
En die Michelle toch ook, met die champignonkwekerij.
Net pas kunnen kijken, heb hier heeeel veel likes uitgedeeld. ![]()
Sorry ik heb teveel wijn op (en zonder jullie moeten kijken echt huilen - wel met mijn vriend maar viel tegen) maar tranen met tuiten
Ik ben aan het teruglezen. Ik lach hier harder om dan zou moeten
![]()
![]()
Toen ik net een relatie kreeg met mn vriend had hij zo’n trui. Een x stiekem achterin de kast gelegd. En toen heeft ie m nooit meer gedragen (uiteindelijk naar de kringloop gedaan haha!). Wat een afzichtelijke 2007 dingen. En in de jack en jones hangen die nog gewoon🥲
Zijn we er klaar voor??
Laat maar komen!
Ben even benieuwd hoeveel mensen nu met laptop op schoot zitten te kijken. (/telefoon in de hand)
- ik
0 stemmers