Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #2 (Deel 1)

Ik kon niet live kijken, maar het terug kijken met jullie opmerkingen ernaast was top.

Maud begin ik leuker te vinden (omg) en op Margriet ben ik afgeknapt met al die oordelen over wat wel en niet hoort.

9 likes

Ik vind het dus wel echt top dat Wendy Rob gaat confronteren volgende week. Heel benieuwd naar zijn reactie.

11 likes

Echt een red flag deze uitspraak.

Wendy doet me denken aan Vera van Geert. Vind ik meh

1 like

Ik ga helemaal stuk om die Koop die in de keuken ligt. Wtf :joy:
Janine wilde hele lange mannen en woont in een kabouterhuisje? Ziet er overigens wel schattig uit.

5 likes

Ik denk dat het een thuiszorgdingetje was, je zag dat het bed ook verplaatst moest worden.

Besefte gister tijdens de aflevering bzv wel: er is echt voor iedereen iemand op de wereld. Ziet er gewoon allemaal verschrikkelijk uit en al die mensen zijn nog steeds enthousiast. Yvon zou mij echt op avond een moeten komen ophalen met heimwee.

4 likes

Dat huis waar ze logeren is van haar ouders zei Yvon, denk dat haar eigen huis te klein was voor 3 logees ofzo

6 likes

De webserie Hilda en Tsjitse was echt schattig, ook die oudere man lijkt gelukkig met de boswandeling. Echt bzv stijl, een enorm blok kaas meenemen op bezoek :cheese:

2 likes

Het lijkt wel alsof geen enkele vrouwelijke boerin iemand via het programma heeft gevonden? Annemiek niet, die vrouw in die kopjes, annemarie met haar diepzinnige frikandel of kroket vragen, bertie niet (ofja deels).

2 likes

Steffi wel!

9 likes

Oja klopt! Dat seizoen heb ik niet echt gevolgd maar ze hebben hun dochter haar 2e naam zelfs Yvonne genoemd.

2 likes

En Michelle met de champignons die alleen maar op de bank lag

18 likes

Ja, en volgens mij boer Agnes ook!

2 likes

Jaa die volg ik nog op instagram, zo leuk gelukkig samen! Met baby en alles

27 likes

O god die melkmachine brings back memories. Klinkt net zoals een kolf :cry:

1 like

En die Michelle toch ook, met die champignonkwekerij.

3 likes

Net pas kunnen kijken, heb hier heeeel veel likes uitgedeeld. :sweat_smile:

5 likes

Sorry ik heb teveel wijn op (en zonder jullie moeten kijken echt huilen - wel met mijn vriend maar viel tegen) maar tranen met tuiten

1 like

Ik ben aan het teruglezen. Ik lach hier harder om dan zou moeten :joy: :joy:

:joy: :see_no_evil:

6 likes

Jaaaaa @Shadina

2 likes