Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #2 (Deel 1)

Milou vertelt nu in haar stories dat het idd niet haar keuze is geweest om de relatie te beëindigen. Zij had er wel voor willen vechten en haar “oude” leven op willen geven om samen verder te gaan.

Maar blijkbaar had Bastiaan daar dus andere ideeën over

Edit: zelfde verhaal als hierboven dus :sweat_smile:

Dat van Milou en Bastiaan zag je best wel aankomen vond ik. Vanaf het begin was dit probleem er al. Milou diende zich maar te vormen naar zijn leven en thats it. Vind die Bastiaan een behoorlijk toxische man.

Jan en Nienke. Vond Nienke er ook niet heel erg gelukkig uitzien. Volgens mij is Jan ook niet veranderd in zijn opvatting over zijn kinderwens, en Nienke wil duidelijk nog kinderen. Ook dat zij gewoon weer bij hem terugkomt nadat hij moeilijk ging doen? Ze verdient beter imo. Kreeg best een ongemakkelijk gevoel bij deze koppels, het aloude ’ de vrouw dient zich te schikken naar de man’ idee kwam mijns inziens impliciet naar voren.

10 likes

Jawel toch? Dacht dat toen hij haar weer terug wilde en dat hij dit ook wilde heroverwegen.

Ik heb me dus ongelooflijk geïrriteerd aan het feit dat het weer de vrouwen (Yvon en Annemiek) waren die het eten aan het bereiden waren :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ja jammer inderdaad dat daar niet verder op doorgesproken werd, maar goed je moet er ook maar zin in hebben om.dat op tv te vertellen voor zo’n publiek. Het is wellicht ook echt een klotetijd geweest om in Zeeland te integreren met corona en de lockdown etc.

Maarrehm ja die boerderij is gewoon heel anders dan een ‘normale’ baan. Ik zie het bij een kennis ook, als het bijv tijd is om te oogsten gaat de boerderij echt voor alles en gaat zij in de ondersteunende rol voor haar man en pakt thuis vrijwel alles op. En als de boerderij rustiger is, is er weer meer ruimte voor haarzelf.

Nu je het zegt. Annemiek vond ik heel stoer dat ze gewoon zei dat ze eigenlijk al heel gelukkig was zonder relatie en niet meer op zoek is.

Milou maakt wel heel erg duidelijk via instagram dat Bastiaan het heeft uitgemaakt. Denk dat ze best wat haat nu krijgt via social media, sneu voor haar.

3 likes

Hoe heet die ene man ook alweer waar Anne van Boer Herman uit Frankrijk zo erg op lijkt?

Of als iemand die meme nog heeft is ook prima hahaha

1 like

@Tamara deze?

JA hahahaha. Kon er niet meer opkomen. Dank jullie! @Bill

Waarom wilde je dit weten? :stuck_out_tongue_winking_eye:

We hadden op werk een klant die veel op Boer Herman zelf leek en vervolgens zei ik tegen m’n collega “ja die Anne had ook een lookalike” en vervolgens vroeg zij wie dat dan was en toen kon ik er niet meer op komen :joy::woman_shrugging:t3: maar nu kan ik gelukkig met een gerust hart gaan slapen straks

2 likes

Haha grappig dat je dit hebt onthouden :joy: Is echt zo toch?

Hahaha ja ik kan het niet meer ontzien, zie direct hem als ik haar zie

1 like

Steffi en Roel zijn ouders geworden! 2e naam is Yvon, ben heeeel benieuwd of dat echt naar Yvon Jaspers of gewoon puur toeval haha

11 likes

Ja is naar Yvon Jaspers

2 likes

Volgens mij echt naar Yvon Jaspers. Dat las ik althans op nu.nl.

2 likes

Ahhh wat schattig dat ze dat gedaan hebben

2 likes

Oh wat lief dit. Steffie en Roel met hun dochter :smiling_face_with_three_hearts:

https://www.instagram.com/p/CLRUid6BIn3/?igshid=yym2zqodj7zc

9 likes

Zijn zij getrouwd? Gezien ze beide de achternaam ‘Verhagen’ dragen, of zal dat toeval zijn? Heb helemaal niet meegekregen dat ze getrouwd zijn namelijk :sweat_smile:

Toeval!

1 like