Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #2 (Deel 1)

Beter hoeven we niet de hele aflevering naar dit gekus en geknuffel te kijken want dan ga ik schreeuwen

4 likes

Hij is beter in snuiffies

Doetie vaker

1 like

Ik zie het, vol een snuif van Nienke d’r nek

13 likes

In wat voor hoerentent zitten Geert en Angela dan

19 likes

aan het einde van bzv dan overblijven met een van de boeren voelt volgens mij echt als iets kopen op vakantieveiling.nl : het voelt alsof je hebt gewonnen maar uiteindelijk kom je van een koude kermis thuis als je uiteindelijk zelf moet betalen voor een suffe activiteit

14 likes

Geert en Angela hebben wel een passende hotelkamer

2 likes

Teleurgesteld maar niet verrast. Al kunnen op nacht 1 ook boem boem dingen gebeuren

5 likes

Wahaha die hotelkamer van Geert en Angela vind ik wel heel erg ā€˜Angela-stylo’

10 likes

Welkom in de woonwagen

1 like

Nee ze zijn in Schotland

Ik wil ook een man die in mijn nek snuift. Dat ik dit typ terwijl ik naar Jan/Bastiaan kijk!!!

Wat een ellende, moet je nog gaan skiƫn ook

10 likes

Oooh afschuwelijk. Sta je daar als leek op de latten naast iemand die al langer skiet

4 likes

Je zou maar op citytrip gaan met een vent en dan gedwongen worden te gaan skiƫn. Wat een hel

21 likes

ā€˜Beter door je knieĆ«n zakken’. That’s what he said

17 likes

Haha zo typisch dit dat milou gelijk weet iets moet doen wat ze helemaal kut vindt

3 likes

Haha ik dacht ā€˜waarom gaan ze nou ā€˜s avonds skiĆ«n’, maar het is daar natuurlijk gewoon altijd donker

9 likes

Gvd ben ik weer te laat!! Maar we hebben hem nu op BZV staan.Dus kom maar door met die ongemakkelijkheden.

Wie had ook gedacht dat Milou de wereld vrouw zou kunnen skiƫn en boer Basti er niks van kon?

• Ja ik
  • Nee wist dat Basti beter zou zijn

0 stemmers